NickOwnage Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik was samen met Dwayne een activiteit aan het doen en bracht hem thuis en ik reed langs een Cluck'in Bells, en ik dacht ik heb weinig Health en ik denk ik ga ff eten daar. Ik zet mijn auto neer en zag ik dat ie gesloten was, er hing een bordje, En er stond dit op: Liberty State of Food Hygiene, Condemned, Oftewel: Liberty Inspecteurs van Voedings Hygiene, Afgewezen. Hier de Vindplaats van de Gesloten Cluck'in Bells. Grtzz Nick. PS: Hopelijk is dit wel een Easter Egg. ( EE ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Er is ook een Burgershot gesloten om de zelfde reden ergens bij van die grote gebouwen. Bewerkt: 30 december 2008 door metal_wario Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik vind het best wel grappig dat dit ook in het spel is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 ik vind het eigelijk ook wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 ik vind het eigelijk ook wel grappig maar eigenlijk ook best stom, want als je weinig HEalth hebt, kun je niet snel eten als je in de buurt bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Mij nog niet opgevallen. Ik ga strakjes effe kijken of ik het ook heb (op de pc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jprein Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 die gesloten vreettenten worden ook niet op de map weergegeven volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Nee, idd. Maar vinden kun je ze wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Er is ook een Burgershot gesloten om de zelfde reden ergens bij van die grote gebouwen. jah deze is in broker/dukes dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat klopt. Daar zijn ze ook gesloten precies dezelfde reden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.