AfterUser Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik ben al een tijdje opzoek naar het meest ''centrale'' station van Liberty City. Het centrale station moet dus een station zijn waar veel sporen samenkomen. Dit zijn mijn kandidaten: Easton - Modern, Groot, Veel sporen Frankfort Low/High, 2 lijnen komen samen. Huntington St, Knooppunt Hove Beach - Oud, Groot station Welke voor jullie? edit: Het is natuurlijk Easton, inplaats van Easten, typefoutje. Bewerkt: 30 december 2008 door AfterUser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik denk Easton, maar weet niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ik denk ook Easton. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 volgens mij is het ook easton dus t is al 3-0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Het is inderaad Easton. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Het is Easton. De hele naam is Grand Easton Terminal. Dit is gebasseerd op Grand Central Terminal: http://grandcentralterminal.com/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Ik ben al een tijdje opzoek naar het meest ''centrale'' station van Liberty City.Het centrale station moet dus een station zijn waar veel sporen samenkomen. Dit zijn mijn kandidaten: Easton - Modern, Groot, Veel sporen Frankfort Low/High, 2 lijnen komen samen. Huntington St, Knooppunt Hove Beach - Oud, Groot station Welke voor jullie? edit: Het is natuurlijk Easton, inplaats van Easten, typefoutje. Easton - Modern, Groot, Veel sporen voor mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.