TommyGunz Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 In de missie Explosive Situation (2e Las Venturas missie in GTA San Andreas) zit een ontploffingstimer. Ik heb daar een hint voor. In het midden van de kuil is een betonnen platootje. Daar staan 2 gasten op: een bewaker en een gast in pak. Ik schoot ze allebei neer en de timer was weg. Dus als je die gasten doodschiet kunnen ze niet meer de bommen af laten gaan. Deze tip kan toegevoegd worden, omdat het erg handig is voor de mensen die problemen hadden met al die bommen te krijgen binnen de tijd. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 In de missie Explosive Situation (2e Las Venturas missie in GTA San Andreas) zit een ontploffingstimer. Ik heb daar een hint voor. In het midden van de kuil is een betonnen platootje. Daar staan 2 gasten op: een bewaker en een gast in pak. Ik schoot ze allebei neer en de timer was weg. Dus als je die gasten doodschiet kunnen ze niet meer de bommen af laten gaan. Deze tip kan toegevoegd worden, omdat het erg handig is voor de mensen die problemen hadden met al die bommen te krijgen binnen de tijd. Goed gevonden! Getest, gescreend en toegevoegd aan WikiGTA: klik. Bedankt voor je bijdrage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.