Jump to content
PatrickW

Uitslag Forum Awards 2008


gallery_748_15_32114.png
De buikpijn van het kerstdiner net achter de rug en de geur van oliebollen en vuurwerk in de lucht. Ja, het is weer tijd voor de uitslag van de Gtaforum.nl Awards 2008. Een maand lang heeft iedereen ernaar uitgekeken en met trots presenteren we de uitslag.

De grote winnaars van dit jaar zijn Hanneswasco en Jowx, met beide 3 awards.

De complete uitslag met alle winnaars is hier te vinden, en kunnen daar ook worden gefeliciteerd.
Ook zijn de stemresultaten nu te bekijken, zodat je kunt zien hoe jouw favoriet het precies gedaan heeft.

Alle award-winnaars krijgen naast de eeuwige roem, extra ruimte voor hun persoonlijke berichten inbox en een unieke Badge op hun profiel en om in hun signature te dragen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

gallery_748_15_32114.png
De buikpijn van het kerstdiner net achter de rug en de geur van oliebollen en vuurwerk in de lucht. Ja, het is weer tijd voor de uitslag van de Gtaforum.nl Awards 2008. Een maand lang heeft iedereen ernaar uitgekeken en met trots presenteren we de uitslag.

De grote winnaars van dit jaar zijn Hanneswasco en Jowx, met beide 3 awards.

De complete uitslag met alle winnaars is hier te vinden, en kunnen daar ook worden gefeliciteerd.

Ook zijn de stemresultaten nu te bekijken, zodat je kunt zien hoe jouw favoriet het precies gedaan heeft.

Alle award-winnaars krijgen naast de eeuwige roem, extra ruimte voor hun persoonlijke berichten inbox en een unieke Badge op hun profiel en om in hun signature te dragen.

aan alle forum leden de beste wensen en een gelukkige nieuwjaar

homepoeseke

post-76968-1230816207.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de Forum Awards niet gevolgd omdat ik plots zomaar in het midden van de Forum Awards "Weer kwam binnen vallen". Bij deze iedereen dus ook een gelukkig nieuwjaar en hopelijk hebben jullie ook leuke feesten achter de de rug.

Gefeliciteerd aan alle personen die gewonnen hebben - En degene die er dit jaar niet bij zijn kunnen er misschien wel volgend jaar bij zijn :tu: .

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee hoor, iedereen wint dezelfde prijs. Alle winnaars krijgen er 50% inboxruimte bij. En die promoties hebben er denk ik niet veel mee te maken. Als je dat bedoelde, zijn het Leden en Superleden die een prijs krijgen. Maar volgens mij heeft het er niet veel mee te maken, al dacht ik dat eerst ook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...