Jump to content

Mail naar xbox LIVE


Jacky-2007

Recommended Posts

Voor iedereen met een 360, die het ook is opgevallen dat de verbinding de laatste tijd wel erg vaak slecht is, hebben de Death Incorporated coördinators een brief opgesteld. De brief die je hieronder ziet, is de standaard; onze Clan leden versturen ongeveer dezelfde brief naar xbox LIVE, gepost in ons Clan Talk, maar dan ondertekend als Clan Member en in de "wij" vorm geschreven.

Niet iedereen is even goed in het opstellen van een dergelijke brief, vandaar dat wij het voortouw nemen en deze brief hier openbaar plaatsen. Ervaar je dezelfde problemen met xbox LIVE, dan mag je deze brief gebruiken om aan Microsoft op een nette, GTAForum lid waardige, manier je zorgen uit te spreken over de service xbox LIVE.

Ervaar je andere problemen, mag je deze brief uiteraard naar eigen inzicht aanpassen op je eigen ervaringen!

Let er ook op dat je geen onwaarheden vertelt: Is deze tekst deels of geheel niet op jou van toepassing, mag je hem niet gebruiken!

Jacky-2007, Iscariah & LXZ-76

Clan Coördinatoren van Death Incorporated

TEKST

Geachte heer/mevrouw,

Sinds de release van het nieuwe dashboard ondervind ik helaas met steeds grotere regelmaat connectionproblemen, onder andere bij de multiplayer van GTA IV.

De mogelijkheid dat deze problemen ontstaan door eigen hardware technische problemen, zoals verkeerd ingestelde routers en dergelijke zheb ik reeds opgelost en nagelopen. Ik heb mijn NAT op OPEN staan en uPnP ingeschakeld en mijn 360 is wired aangesloten op het thuisnetwerk. Het ligt er niet aan wie als host optreedt: Met vrienden heb ik als host geruild, maar het mocht niet baten.

Ik maak hier melding van, omdat ik behoorlijk intensief gebruik maak van XBOX LIVE, en niet alleen met GTA IV. De connectionproblemen ontstaan met de melding "kicked from server" & "connection to server has been lost". Vervolgens kan ik als "verloren" gamer niet weer de game ingetrokken worden door een invite, maar dien ik eerst uit de XBOX LIVE PARTY te worden gekicked en vervolgens weer in Party en Game geïnvite te worden, eer ik weer kan joinen. En ook dan lukt het joinen van de game lang niet altijd! Ook het aanmaken van een nieuwe game baat niet meer helaas. U begrijpt dat op deze manier ik niet met plezier game.

Ik heb gekozen voor de XBOX wegens de betaalde online game-ervaring: Tenslotte, als je ervoor betaalt, zal er ook wel kwaliteit geleverd worden, althans dat dacht ik. Het valt mij vooral op dat de frequentie waarmee problemen zich voordoen zich sinds de release van het nieuwe dashboard heeft verintensiveerd tot niveau PSN.

Ik hoop dat u, na deze melding en die van anderen, wellicht getriggerd wordt om eens kritisch het huidige netwerk onder de loep te nemen en de service XBOX LIVE weer tot op het juiste niveau weet te tillen.

Met vriendelijke groet,

(naam+gamertag+woonplaats)

Kopiëer bovenstaande tekst met CTRL+C, ga naar het Invulformulier op www.xbox.com, CTRL+V, vul je eigen naam, gamertag en woonplaats in en de velden "Voor- en achternaam" en "emailadres".

(Waarschijnlijk moet je nog inloggen met je Windows Live ID)

Klik op "Verzenden".

Je krijgt nu een ticketnummer in beeld, bewaar deze goed!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RustyRustler89

    8

  • gemertenaar

    6

  • Think

    5

  • Jacky-2007

    5

Kijk, dat lijkt me duidelijk. Wel wil ik er aan toevoegen dat een dergelijke brief pas impact heeft als veel mensen hem versturen. Dus denk alsjeblieft niet van dit heeft toch geen zin. Dat heeft het pas als iedereen gaat sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk helemaal geen problemen met internet hier hoor. Integendeel, ik werk draadloos hier en door die nieuwe dashboard is mijn verbinding van geel veranderd in groen! Misschien is het alleen maar met draad die slechtere snelheid nu, maar de draadloos is nu wel iets beter dan vroeger dus. Of het kan ook aan het spel liggen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk helemaal geen problemen met internet hier hoor. Integendeel, ik werk draadloos hier en door die nieuwe dashboard is mijn verbinding van geel veranderd in groen! Misschien is het alleen maar met draad die slechtere snelheid nu, maar de draadloos is nu wel iets beter dan vroeger dus. Of het kan ook aan het spel liggen natuurlijk.

Een heel clan event van ons is naar de filistijnen gegaan vanwege connectie problemen. Prijs jezelf maar gelukkig.

Link to comment
Delen op andere websites

yay, kep mail terug, ma tis ni veel soeps... :duh:

Geachte ... ,

Bedankt voor uw e-mail aan de Xbox klantenservice. We zijn altijd blij met uw suggesties en opmerkingen.

Wij voelen ons verplicht om de Xbox belevenis voortdurend te verbeteren voor onze klanten. Opmerkingen van onze klanten zijn een essentieel en waardevol onderdeel van deze ontwikkeling. Daarom danken wij u voor uw bijdrage. Uw opmerking wordt naar de juiste afdeling doorgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Raphael

Xbox Service en Support Team

Voor meer informatie over zelf hulp, onze service of om ons te contacteren vragen wij u vriendelijk http://www.xbox.com/support/contact/ te bezoeken.

Wist u al dat u uw console online kunt registreren, online een reparatie kunt aanvragen of de status van uw reparatie online kunt inzien? Ga hiervoor naar: https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-nl.

en dan daaronder u eigen bericht...

wa ben ik hier mee...?

Link to comment
Delen op andere websites

yay, kep mail terug, ma tis ni veel soeps... :duh:
Geachte ... ,

...

Met vriendelijke groet,

Raphael

Xbox Service en Support Team

en dan daaronder u eigen bericht...

wa ben ik hier mee...?

Dit is de bevestiging dat microsoft je brief heeft ontvangen en dat ze hem naar de juiste persoon binnen het bedrijf versturen. Kortom je klacht is aangekomen bij microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de XBOX wegens de betaalde online game-ervaring: Tenslotte, als je ervoor betaalt, zal er ook wel kwaliteit geleverd worden, althans dat dacht ik. Het valt mij vooral op dat de frequentie waarmee problemen zich voordoen zich sinds de release van het nieuwe dashboard heeft verintensiveerd tot niveau PSN.

In wat voor opzichten is volgens jouw xbox live, beter dan PSN?

Link to comment
Delen op andere websites

yay, kep mail terug, ma tis ni veel soeps... :duh:
Geachte ... ,

...

Met vriendelijke groet,

Raphael

Xbox Service en Support Team

en dan daaronder u eigen bericht...

wa ben ik hier mee...?

Dit is de bevestiging dat microsoft je brief heeft ontvangen en dat ze hem naar de juiste persoon binnen het bedrijf versturen. Kortom je klacht is aangekomen bij microsoft.

ja dat heb ik ook gehad een stuk tekst wat zun niet hadden geschreven en dan vreindelijke groet andreas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de XBOX wegens de betaalde online game-ervaring: Tenslotte, als je ervoor betaalt, zal er ook wel kwaliteit geleverd worden, althans dat dacht ik. Het valt mij vooral op dat de frequentie waarmee problemen zich voordoen zich sinds de release van het nieuwe dashboard heeft verintensiveerd tot niveau PSN.

In wat voor opzichten is volgens jouw xbox live, beter dan PSN?

Ha, ik dacht het wel dat de grootste PS3- fanboy hier moest reageren :puh:

En zeg nu niet dat je je dat niet bent :7

Link to comment
Delen op andere websites

*Overzichtelijker

*PSN heeft grote gedeeltes gewoon schaamteloos geript.

Het zijn er vast nog wel meer, Maar ik heb geen PS3 ^_^ .

"overzichtelijker" dat is een eigen mening, en ik vind psn overzichtelijker. :7

Waarom zou je betalen voor xbl terwijl je voor die +- 50 dollar, meer lag hebt in games dan op psn. Daar heb je van de 100 games 99 potjes lagfree. Dat valt van xbl niet te zeggen

Gr ps3 fanboy in hart en nieren :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...