Jump to content

Mail naar xbox LIVE


Jacky-2007

Recommended Posts

Hoe kun je bewijzen dat PSN minder lag heeft?

Heb je een Xbox en PS3 op het zelfde netwerk al eens aangesloten en dan getest? :eten:

Nee moet ik dat dan doen? http://www.fuckxbox.com/ Dan ga je naar supporters en lees dan maar comments, en nee het zijn geen ps3 fanboys.

Dat iemand daar een site voor gaat maken :7

Kom op, Playstation is veel beter dan de Xbox.

Ik ken mensen die beide hebben, en de Xdoos links laten liggen en op de ps3 gamen, maar ik ken niemand die beide heeft en de ps3 niet gebruikt maar juist de xbox :7

Ze hebben beide nadelen, maar de xbox heeft er toch een stuk meer :schater: RROD?

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RustyRustler89

    8

  • gemertenaar

    6

  • Think

    5

  • Jacky-2007

    5

Hoe kun je bewijzen dat PSN minder lag heeft?

Heb je een Xbox en PS3 op het zelfde netwerk al eens aangesloten en dan getest? :eten:

Nee moet ik dat dan doen? http://www.fuckxbox.com/ Dan ga je naar supporters en lees dan maar comments, en nee het zijn geen ps3 fanboys.

Nu denk je toch niet dat ik de site moet openen om te zien dat het PS3 fanboys zijn :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je bewijzen dat PSN minder lag heeft?

Heb je een Xbox en PS3 op het zelfde netwerk al eens aangesloten en dan getest? :eten:

Nee moet ik dat dan doen? http://www.fuckxbox.com/ Dan ga je naar supporters en lees dan maar comments, en nee het zijn geen ps3 fanboys.

Nu denk je toch niet dat ik de site moet openen om te zien dat het PS3 fanboys zijn :duh:

:7

Link to comment
Delen op andere websites

beginde gelle aub. niet te zijken over wat het beste is!!

Het gaat hier over de problemen...!!

Jongens toch, moet elke thread uitdraaien op een console war?!?

Ik heb de pest aan fanboys die op elke kans grijpen om xbox/ps te verheerlijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit (tot nu toe, even afkloppen) problemen gehad om On-Line te gaan met GTA of andere spellen, maar sommige uit mijn vriendenlijst hebben daar wel weer last van...

Bij mij loopt ook alles vloeiend, nooit problemen met 'lags' en dat soort dingen ^_^

En kom op, waarom moeten jullie, PS3 gamers hier nou weer reageren, dit gaat, zoals in de topic titel staat, over XBOX LIVE, dus jullie hebben hier helemaal niets te zoeken..

Ik ben hier nu net, en begin er nu al genoeg van te krijgen dat alle topics die over de consoles gaan in discussies eindigen over welke beter is

:N:N:N

Link to comment
Delen op andere websites

En kom op, waarom moeten jullie, PS3 gamers hier nou weer reageren, dit gaat, zoals in de topic titel staat, over XBOX LIVE, dus jullie hebben hier helemaal niets te zoeken..

Ik vind van wel aangezien er door de topicmaker deze zin gebruikt wordt:

Ik heb gekozen voor de XBOX wegens de betaalde online game-ervaring: Tenslotte, als je ervoor betaalt, zal er ook wel kwaliteit geleverd worden, althans dat dacht ik. Het valt mij vooral op dat de frequentie waarmee problemen zich voordoen zich sinds de release van het nieuwe dashboard heeft verintensiveerd tot niveau PSN.

Hoezo verintensiveerd tot niveau PSN?

Link to comment
Delen op andere websites

late we da dan vergeten, en gewn discussieren over de problemen en niet de al dan niet grote verschillen tussen PS3 en XBX 360

Ik vind persoonlijk dat er amper verschillen zijn (grafisch gezien...)

Probeer dat maar eens uit te leggen aan de fanboys dat Xbox 360 en PS3 ongeveer gelijk zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bla bla bla PSN bla bla Blue Ray bla bla beter bla bla bla...

...En dat dan een paar keer hier in het topic. Gemertenaar, bedankt voor je reactie. De brief is opgesteld uit eigen ervaring en die van gamers om mij heen. Bedankt toch voor je fanboy gedrag, prima, je hebt dit topic mooi hoog gehouden in het GTA IV Multiplayer topic zodat er waarschijnlijk héél wat 360 gamers het topic hebben gelezen. Bumper.nl...

Daarnaast, hoe prikkel je één der twee titanen waar het gaat om een reactie uitlokken? Simpel, vergelijken met de grootste concurrent. Trek je niet alles zo ontzettend aan, man.. Of ben je de personificatie van Sony, nee toch? :D

PSN en LIVE hebben beide hun eigen eigenschappen, zowel positief als negatief.

Zoals hierboven al gesteld is, dit topic is niet bedoeld voor fanboys van welke console dan ook, maar voor forummers met een 360, GTA: IV en connectionproblemen. Niet meer, niet minder.

En voor Gemertenaar, om te voorkomen dat je mij met titels omhangt die ik niet verdien: Ik heb meerdere Sony producten in huis, ik boycot ze dus niet, loop ook niet weg met MS, alleen die console vond ik wel vet... en niet zo achterlijk duur. that's it.

Link to comment
Delen op andere websites

AMEN!

Hebben jullie trouwens ook, dat soms ineens de Party-Chat ermee ophoudt, en dat dus iedereen ineens in beeld krijg alsof de anderen er ineens zijn uitgegaan? :7

Nog steeds geen problemen met Xbox Live hier ;) , het is voor mij alleen irritant dat vrienden soms niet bij mij in de game kunnen :duh: (Unable to connect a server where you kicked from, returning to singleplayer)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds geen problemen met Xbox Live hier ;) , het is voor mij alleen irritant dat vrienden soms niet bij mij in de game kunnen :duh: (Unable to connect a server where you kicked from, returning to singleplayer)

Wat noem je dat laatste dan? Lijkt mij toch een probleem van xbox live! Ps3 heeft dat niet hoor ^_^_O_

Nee sorry ik vind xbox niks maar dat maakt verder niks uit succes met je probleem iig!

Edit: Dat probleem heeft ps3 ook soms hoor ;) was j/k !

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een probleem inderdaad, maar zoals ik al schreef, niet de mijne maar van vrienden

En dat het voor mij irritant is dat ik dus steeds van 'room' moet verwisselen om er bij hun in te komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een probleem inderdaad, maar zoals ik al schreef, niet de mijne maar van vrienden

En dat het voor mij irritant is dat ik dus steeds van 'room' moet verwisselen om er bij hun in te komen ;)

Dus hebben niet alleen je maten, maar jij ook, er last van. Tip ze maar over dit topic, je weet nooit waar het goed voor is!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, die vat ik even niet, ik kan gewoon in alle rooms, maar zij zitten steeds te switchen, en dan krijg ik daarna weer een invite

Naja, we doen het nu anders, degene die er vaak niet inkomt maakt een eigen kamer aan, en daar gaan wij dan in ^_^

Ik zal ze het een keer vertellen dat ze even hier moeten kijken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...