Jump to content

Mail naar xbox LIVE


Jacky-2007

Recommended Posts

Even toch dit topic weer omhoog halen, aangezien ik wel benieuwd ben of er nog wat gaat veranderen...

Bij ons gaat het de laatste tijd steeds vaker fout, 2 van de vaste vriendengroep kunnen standaard niet bij elkaar in de Multiplayer (bij Forza 2 welliswaar)...

Nou zijn we wel achter iets anders gekomen, wanneer je elkaar allemaal een Preffered Player maakt kan je veel makkelijker en zonder problemen bij elkaar joinen... ^_^

Kwam er vanochtend trouwens achter dat ik voor 50% een Avoided Player was :puh: , nu nog maar 25% ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RustyRustler89

    8

  • gemertenaar

    6

  • Think

    5

  • Jacky-2007

    5

Even toch dit topic weer omhoog halen, aangezien ik wel benieuwd ben of er nog wat gaat veranderen...

Bij ons gaat het de laatste tijd steeds vaker fout, 2 van de vaste vriendengroep kunnen standaard niet bij elkaar in de Multiplayer (bij Forza 2 welliswaar)...

Nou zijn we wel achter iets anders gekomen, wanneer je elkaar allemaal een Preffered Player maakt kan je veel makkelijker en zonder problemen bij elkaar joinen... ^_^

Kwam er vanochtend trouwens achter dat ik voor 50% een Avoided Player was :puh: , nu nog maar 25% ^_^

Weet je waar dat 'Reporting system' voor is? Dat je makkelijker bij elkaar in de game kunt. Als jullie elkaar bijvoorbeeld 'Prefferen', dan heb je over het algemeen meer kans op bij diegene in de game te komen. :)

En als je mensen 'Avoid', dan heb je juist minder kans om bij diegene in de game te komen. Dat systeem vind ik wel erg prettig werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Even toch dit topic weer omhoog halen, aangezien ik wel benieuwd ben of er nog wat gaat veranderen...

Bij ons gaat het de laatste tijd steeds vaker fout, 2 van de vaste vriendengroep kunnen standaard niet bij elkaar in de Multiplayer (bij Forza 2 welliswaar)...

Nou zijn we wel achter iets anders gekomen, wanneer je elkaar allemaal een Preffered Player maakt kan je veel makkelijker en zonder problemen bij elkaar joinen... ^_^

Kwam er vanochtend trouwens achter dat ik voor 50% een Avoided Player was :puh: , nu nog maar 25% ^_^

Weet je waar dat 'Reporting system' voor is? Dat je makkelijker bij elkaar in de game kunt. Als jullie elkaar bijvoorbeeld 'Prefferen', dan heb je over het algemeen meer kans op bij diegene in de game te komen. :)

En als je mensen 'Avoid', dan heb je juist minder kans om bij diegene in de game te komen. Dat systeem vind ik wel erg prettig werken.

Ik weet wel waar dat Review Systeem voor is, maar je gaat er eigenlijk vanuit dat vrienden toch wel makkelijk bij elkaar erin komen ;)

Ik heb overigens al een stuk of 10 mensen Avoid :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel vreemd, want daar heb ik juist niks van gemerkt. De officiële verbeteringen zijn onder andere dat het geluid niet meer wegvalt bij sommige mensen, en met name mensen die de 360 gebruiken met HDMI.

Verder waarschijnlijk ook wel van die kleine updates, zoals de problemen dat jij beschrijft hier boven me. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah, vandaag is er een Up-Date gekomen op Live, alle Multiplayers en Party's lijken een stuk stabieler te lopen ineens _O__O_

Fijn om te horen! Ik heb zelf mijn 360 nog niet aan gehad sinds afgelopen zondag, maar zo zie je maar weer: Ja, het kan wel nut hebben om een dergelijke brief op te stellen! Het zal voor MS niet de enige reden zijn geweest, maar vast wel hebben meegeteld! :tu:

Zo te zien hoeven we nu, voor de brief zenders, de ticket nummers niet meer te bewaren, problem fixed!

Link to comment
Delen op andere websites

360 aangehad, update is binnen! Ik ben erg benieuwd hoe ons Death Incorporated Clan Event nu gaat verlopen, vanavond. Hopelijk een stuk vloeiender, en ik hoop dat de combi problemen zijn opgelost: Dat persoon A niet kan joinen als persoon B al in de server zit en vice versa! :duh: Want da's toch vrij irritant...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Dat persoon A niet kan joinen als persoon B al in de server zit en vice versa! :duh:

Dit heeft meer met de NAT instellingen van die personen te maken dan xbl. Ik merk dat XBL wel degelijk soepeler is gaan lopen, maar of die nu door die update of door onze brief komt... joost mag het weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...