joppie Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) FF raten! Hey, Ik heb reclame van de release van GTA IV op de pc op dit billboard gezet. Twee soorten, een van het begin en een als ie erop zit.. Ja ik weet dat het mannetje nog steeds op dezelfde plek staat op z'n trappetje maar daar ging het niet om. Vergeet niet te raten! UPDATE: de typefouten zijn eruit gehaald! Bewerkt: 1 januari 2009 door joppie Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 mooi gedaan en grappig lijkt net of die vast geplakt zit . roept aan bijstanders HELP HELP ! lol Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik vind het mooi gedaan, het lijkt net echt. 8/10 Grtz RD Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Xbox en PS3. Je loopt een beetje achter -_- Reageren
Dvt Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Het is Coming, niet Comming... Mwoa het ziet er niet heel echt uit. Vooral niet als er nog een groot deel bedekt is... Verder wel een goeie foto om dit te doen! Reageren
joppie Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Xbox en PS3. Je loopt een beetje achter -_- Ja weet ik, maar het was gewoon de bedoeling voor de PC versie reclame te maken... En overal las je voor de release: 'Out now for Xbox en Ps3'. @Dvt: Oh, ok bedankt voor het zeggen, heb helaas de .psd's niet meer... Reageren
joppie Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 BUMP Is er echt niemand die hem nog wil raten? Zoveel views en niemand die rate... Reageren
sytzedewitte Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 ai wat meteen opvalt is ''comming'' XD domme fout Reageren
Ferre Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Het ziet er erg mooi uit. Het is origineel gedaan en het is weer eens wat anders dan die simpele sigjes. 100% - w00t Reageren
joppie Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 UPDATE: spelfouten eruitgehaald... voor degene die het zagen: bedankt voor het melden. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Dat "comming" zorgt ervoor dat je een 1 krijgt van mij, helaas. Als dat niet zo geweest zou zijn was het een 5 geweest. Je kunt te goed zien dat er iets niet klopt omdat de advertentie er te vlak en schoon uitziet. Edit: Laat er nu net een update zijn! Bewerkt: 1 januari 2009 door Dinkydau Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Dat "comming" zorgt ervoor dat je een 1 krijgt van mij, helaas.Als dat niet zo geweest zou zijn was het een 5 geweest. Je kunt te goed zien dat er iets niet klopt omdat de advertentie er te vlak en schoon uitziet. Edit: Laat er nu net een update zijn! Vind je het gek dat 'ie zo schoon is als hij net op gehangen wordt... Mooi gedaan en lekker origineel. Het effect waardoor het lijkt alsof er luchtbubbels onder zitten is leuk gedaan, het zorgt ervoor dat het niet compleet smetloos is en dus wat realistischer. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Dat "comming" zorgt ervoor dat je een 1 krijgt van mij, helaas.Als dat niet zo geweest zou zijn was het een 5 geweest. Je kunt te goed zien dat er iets niet klopt omdat de advertentie er te vlak en schoon uitziet. Edit: Laat er nu net een update zijn! Vind je het gek dat 'ie zo schoon is als hij net op gehangen wordt... Mooi gedaan en lekker origineel. Het effect waardoor het lijkt alsof er luchtbubbels onder zitten is leuk gedaan, het zorgt ervoor dat het niet compleet smetloos is en dus wat realistischer. Die luchtbubbels die zie ik anders niet hoor!? Reageren
joppie Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Die luchtbubbels die zie ik anders niet hoor!? Dan ga ik het voor jou even makkelijk uitleggen: Het moet nog glad gestreken worden met zo'n kwast o.i.d. Dat was de bedoeling van het mannetje op het 2e plaatje, op de 1e issie bezig het op te plakken maar staat toevallig... in precies dezelfde houding. snappie? Bewerkt: 1 januari 2009 door joppie Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Nee, Ik zie nog steeds geen luchtbubbels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.