Jump to content

8800 gts ultra of 9800gtx

Houthakker21

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb nu een nvidia 8800 gts utra, ik kan van iemand een nvidia 9800 gtx krijgen !

Ga ik er op vooruit om GTA4 te kunnen spelen? Of zitten er weinig verschillen tussen de beide kaarten?

Ik heb op het internet gezocht, en zag wel iets in het Engels staan, maar gezien mijn engels minimaal is, vraag ik het toch even hier. Het gaat me meer op het spelen van GTA4.

Alvast bedankt,

Houthakker21

AMD athlon x2 dual core processor 5000+ 2,60 ghz

Geheugen: 4,0 GB

Windows vista 32 bit

Delen op andere websites

Ok,

Maar ik heb gta tot dusver maar weinig gespeeld, omdat ik me erg stoorde aan die hoeken en randen (hoop dat je weet wat ik bedoel) Zou dat minder kunnen worden met die 9800 gtx? Of blijft dat ook hetzelfde?

Delen op andere websites

Hoeken en randen? bedoel je al die pixels en geen anti-aliasing?

Dat heb ik ook op mijn OC'ed 9800GT, is een GTA IV bug.

Rockstar is er heel slordig mee geweest.

Ja precies dat bedoel ik, denk je dat het mogelijk is dat rockstar die pixel en anti-aliasing met een patch op kan lossen? Of is dat helemaal niet mogelijk ?

houthakker21

Delen op andere websites

Ja precies dat bedoel ik, denk je dat het mogelijk is dat rockstar die pixel en anti-aliasing met een patch op kan lossen? Of is dat helemaal niet mogelijk ?

houthakker21

Ja, ik denk dat ze daar nu mee aan het werk zijn. de reden waarom het zo slordig is omdat Rockstar het spel per sé wou af hebben voor de feestdagen, zodat er veel GTA IV onder de kerstbomen zou liggen.

Delen op andere websites

houthakker21

Ja, ik denk dat ze daar nu mee aan het werk zijn. de reden waarom het zo slordig is omdat Rockstar het spel per sé wou af hebben voor de feestdagen, zodat er veel GTA IV onder de kerstbomen zou liggen.

Ja nouja wel begrijpelijk opzich dat er een tijdsdruk is door de feestdagen, maar goed als bedrijf moet je er wel naar streven om een goed functionerend produkt af te leveren toch.

Ik vind het in het totaal niet leuk spelen door al die pixel en gedoe, kan me totaal niet op het verhaal concentreren.

houthakker

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...