hendrik Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 Ik weet wara de mini gun is spoorbaan in san ferro maar er lijkt wel een ondzigbare muur erom heen te zitten en weet jullie meschien waar hij andere ligen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 Eh ? Ik snap niet jou... Maar er ligt er nog een in Las Ventura ergens in een parkeer garage... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hendrik Geplaatst: 22 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 Heb je er een map van PS er zit gewoon een ondzigbare muur erom heen :o :o :o lekker is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 Als je in het 3de eiland komt is die "muur" er niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hendrik Geplaatst: 22 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 En... hebben jullie dan de map waar die andere zijn dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 als je de zoekmachine gebruikt.........., dan kan je een hoop vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 gebruik cheats er geen minigun cheat je kan er een vinden als je bezig bent met de missie black project dan kun je in het legerbasis sluipen midden in het lab ligt ergens een minigun ps: dit is wel een moeilijke manier maar het is er wel een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chels-man Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 nou ik dit best wel een slechte manier want die missie doe je 1x en dan nooit meer(als je tenminste niet elke je spel laadt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 het is wel moeilijk als je die minigun wilt blijven houden want je kan dood geschoten of je wordt gearresteert door de politie en je kogels van je minigun kan op gaan want ze gaan heel snel op als je er mee schiet dus je kan alleen maar heel kort mee fun hebben of heel weinig gebruiken en niet dood gaan en niet gearresteert worden dus ik zou even fun hebben met de miningun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.