Jump to content

gamescore

stefan321

Recommended Posts

Geplaatst:
;) ik ga sinds kort voor de gamescore ;) dus weet iemand een game waar ik makkelijk veel gamescore kan krijgen alvast bedankt :tu:
Geplaatst:

Ik ga ook extreem voor de Gamerscore (G). Heb nu 5020G.

Neem HIER eens een kijkje.

Makelijke games:

NBA 2K6: 5 Achievements

Kingkong: 9 Achievements

Avatar: 5 Achievements + FILMPJE

Fight Night Round 3: 8 Achievements

Geplaatst:
Probeer gewoon op elk spel zoveel mogelijk gamerscore te verdienen en niet in totaal.

Dat is het best.

Ik probeer per game 500G of meer te halen. Dat is nog vrij makkelijk te doen. Bij Arcade games wil ik minimaal 100 halen.

Geplaatst:

Met Halo 3 kan je ook wel aardig wat punten halen, vooral met campaign. Halo 3 bevat zo'n 1750 Punten. Helaas kan een klein deel niet wegens de mappacken die nog uitkomen. En heel groot deel kan je alleen halen in ranked free for all playlist. Op dit moment is dat alleen Lone Wolves.

Geplaatst:

Nou de makkelijkste 1000 G

is Avatar xD

Die heeft maar 5 achievements

En Halo heeft er misschien veel maar is moeilijk :o

En byna alles is multiplayer

Aantal snelle G'ers

Assasin's Creed

Mirror's Edge (Story Complete = 300 a 400 G)

Gratz

Geplaatst:

is Avatar xD

Die heeft maar 5 achievements

En Halo heeft er misschien veel maar is moeilijk :o

En byna alles is multiplayer

Aantal snelle G'ers

Assasin's Creed

Mirror's Edge (Story Complete = 300 a 400 G)

Gratz

mirrors edge halo 3 en assasin`s greed heb ik al en avatar lijkt mij niet echt een leuk spel ben meer van shooter

Geplaatst: (bewerkt)

is Avatar xD

Mooie nutteloze informatie aangezien ik dit al gepost had (by the way, dat 'Gratz' aan het einde van je post betekent 'gefeliciteerd'):

Ik ga ook extreem voor de Gamerscore (G). Heb nu 5020G.

Neem HIER eens een kijkje.

Makelijke games:

NBA 2K6: 5 Achievements

Kingkong: 9 Achievements

Avatar: 5 Achievements + FILMPJE

Fight Night Round 3: 8 Achievements

Wat is het nut van die gamescore?

Je koopt toch een spel als je hem leuk vind? :s

Het is de grote van je digitale penis, oftewel, je status. Hoe meer je hebt, hoe meer respect.

En ja, je koopt een spel omdat je het leuk vind, maar het Gamerscore(G) gedeelte geeft het spel een langere levensduur. Als je een grote digitale penis wilt moet je veel G hebben. Je gaat dus naar de Achievements kijken om te zien wat je nog allemaal kan halen.

Ik heb nu 5020G maar ik wil naar de 10000G. Ik heb mensen gezien met 60.000G, maar dat is wat levenloos.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 G

dat moeten wel hackers zijn :?

Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. :D:tu: 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd.

Geplaatst:

Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. :D:tu: 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd.

:puh: er zijn er gng die geen leven hebben en een dikke gamescore van 100,000 maar 15,000 is mijn doel :puh:

Geplaatst:

:puh: er zijn er gng die geen leven hebben en een dikke gamescore van 100,000 maar 15,000 is mijn doel :puh:

Nu heb je...? En van welke games heb je gamerscore?

Geplaatst: (bewerkt)

er is iets mis gegaan srry voor dubbel post

Bewerkt: door stefan321
Geplaatst:

bedoel je hoeveel gs?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...