stefan321 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 ik ga sinds kort voor de gamescore dus weet iemand een game waar ik makkelijk veel gamescore kan krijgen alvast bedankt Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik ga ook extreem voor de Gamerscore (G). Heb nu 5020G. Neem HIER eens een kijkje. Makelijke games: NBA 2K6: 5 Achievements Kingkong: 9 Achievements Avatar: 5 Achievements + FILMPJE Fight Night Round 3: 8 Achievements Reageren
Think Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Probeer gewoon op elk spel zoveel mogelijk gamerscore te verdienen en niet in totaal. Dat is het best. Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Probeer gewoon op elk spel zoveel mogelijk gamerscore te verdienen en niet in totaal.Dat is het best. Ik probeer per game 500G of meer te halen. Dat is nog vrij makkelijk te doen. Bij Arcade games wil ik minimaal 100 halen. Reageren
Follow Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Met Halo 3 kan je ook wel aardig wat punten halen, vooral met campaign. Halo 3 bevat zo'n 1750 Punten. Helaas kan een klein deel niet wegens de mappacken die nog uitkomen. En heel groot deel kan je alleen halen in ranked free for all playlist. Op dit moment is dat alleen Lone Wolves. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Nou de makkelijkste 1000 G is Avatar xD Die heeft maar 5 achievements En Halo heeft er misschien veel maar is moeilijk :o En byna alles is multiplayer Aantal snelle G'ers Assasin's Creed Mirror's Edge (Story Complete = 300 a 400 G) Gratz Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Nou de makkelijkste 1000 G is Avatar xD Die heeft maar 5 achievements En Halo heeft er misschien veel maar is moeilijk :o En byna alles is multiplayer Aantal snelle G'ers Assasin's Creed Mirror's Edge (Story Complete = 300 a 400 G) Gratz mirrors edge halo 3 en assasin`s greed heb ik al en avatar lijkt mij niet echt een leuk spel ben meer van shooter Reageren
Biocount Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Wat is het nut van die gamescore? Je koopt toch een spel als je hem leuk vind? :s Reageren
lexus123 Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Nou de makkelijkste 1000 G is Avatar xD Mooie nutteloze informatie aangezien ik dit al gepost had (by the way, dat 'Gratz' aan het einde van je post betekent 'gefeliciteerd'): Ik ga ook extreem voor de Gamerscore (G). Heb nu 5020G.Neem HIER eens een kijkje. Makelijke games: NBA 2K6: 5 Achievements Kingkong: 9 Achievements Avatar: 5 Achievements + FILMPJE Fight Night Round 3: 8 Achievements Wat is het nut van die gamescore?Je koopt toch een spel als je hem leuk vind? :s Het is de grote van je digitale penis, oftewel, je status. Hoe meer je hebt, hoe meer respect. En ja, je koopt een spel omdat je het leuk vind, maar het Gamerscore(G) gedeelte geeft het spel een langere levensduur. Als je een grote digitale penis wilt moet je veel G hebben. Je gaat dus naar de Achievements kijken om te zien wat je nog allemaal kan halen. Ik heb nu 5020G maar ik wil naar de 10000G. Ik heb mensen gezien met 60.000G, maar dat is wat levenloos. Bewerkt: 8 januari 2009 door lexus123 Reageren
the_dan Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 G dat moeten wel hackers zijn Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 Gdat moeten wel hackers zijn Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd. Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 Gdat moeten wel hackers zijn Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd. er zijn er gng die geen leven hebben en een dikke gamescore van 100,000 maar 15,000 is mijn doel Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 Gdat moeten wel hackers zijn Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd. er zijn er gng die geen leven hebben en een dikke gamescore van 100,000 maar 15,000 is mijn doel Nu heb je...? En van welke games heb je gamerscore? Reageren
stefan321 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 Gdat moeten wel hackers zijn Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd. er zijn er gng die geen leven hebben en een dikke gamescore van 100,000 maar 15,000 is mijn doel Nu heb je...? En van welke games heb je gamerscore? er is iets mis gegaan srry voor dubbel post Bewerkt: 13 januari 2009 door stefan321 Reageren
stefan321 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 ik heb egt nog nooit iemand gezien met 60000 Gdat moeten wel hackers zijn Ik ken hem in real-life. Hij zit namelijk bij me op school en is best wel verslaafd. Hij heeft een Xbox Elite maar die kreeg RRoD. Hij was te lui om het op te sturen en hij dacht: NO, dat gaat 3 weken duren!!! Dus hij kocht een Arcade, zette daar zijn HDD op en ging verder gamen. 2 Maanden later heeft ie eindelijk zijn Elite opgestuurd. er zijn er gng die geen leven hebben en een dikke gamescore van 100,000 maar 15,000 is mijn doel Nu heb je...? En van welke games heb je gamerscore? bedoel je hoeveel gs? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.