MrCosie Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 hallowwww Mensen. Ik ben Smart Clothes en Smart Shoes Nodig Voor die missie van ''J'' Waar KAN ik DIE kopen?? Bij Modo??? Rusian? Plz mensen help mij! Bedankttt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Smart Clothes kan je kopen bij Perseus, dit houd in een net pak met een stropdas en nette schoenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Smart Clothes kan je kopen bij Perseus, dit houd in een net pak met een stropdas en nette schoenen. Dankuweel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Bij Jimmy Pegorino's missie heb je niet perse een stropdas nodig, een ander pak plus stel nette schoenen volstaat. En dat houd in een willekeurig pak en een willekeurig paar schoenen kopen van Perseus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Bij Jimmy Pegorino's missie heb je niet perse een stropdas nodig, een ander pak plus stel nette schoenen volstaat. En dat houd in een willekeurig pak en een willekeurig paar schoenen kopen van Perseus. Hij is al verder, maar als je gewoon in een van de Missies van Francis McReary, daar heb je ook een net pak en nete kleren nodig sinds dien heb ik een net pak aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Bij Jimmy Pegorino's missie heb je niet perse een stropdas nodig, een ander pak plus stel nette schoenen volstaat. En dat houd in een willekeurig pak en een willekeurig paar schoenen kopen van Perseus. En toch kun je beter een pak kopen met stropdas. Als je die (inclusief zwarte schoenen) koopt, heb je bij andere missies ook geen problemen meer. Op de trouwerij of de begrafenis heb je namelijk wél een net pak nodig mét stropdas, en als je die dan al hebt, bespaart 't je weer wat geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.