GunsNroses61 Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Je zou kunnen proberen een voorgaande savefile te gebruiken en daar de paar achterliggende missies op nieuw te spelen als daar die waypoint niet in zit. sorry van late reactie XD dat zou ik wel willen proberen maar helaas heb ik alles op 1 savegame gedaan xD en ben ik nu al een paar opdrachtgevers verder in het spel Reageren
randynho Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) hallo mensen.ik heb GTA IV op de pc nu al een tijdje maar nu is er een 2de blip bijgekomen (waypoint) en die gaat maar niet weg ik kan wel gewoon waypoints zetten maar die ene waypoint gaat maar niet weg PS. de waypoint die niet weggaat is bij het huis van Elizabeta. please help Ik heb precies hetzelfde probleem vrij irritant... Bewerkt: 10 januari 2009 door randynho Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 kan ik misschien maar ik denk dat ik me dan telkens vergis als ik een adnere waypoint zet ;( ligt eraan, heb je ook 2 groene lijnen lopen dan? ik gebruik vaak taxi's dan zelf te rijden dus dan kan ik uit 2 mogelijkheden kiezen en da's soms verwarrend, verder als ik met een heli vlieg ga ik ook weer telkens naar de verkeerde waypoint -.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.