Jump to content

heb 'n 100% save game in een map gezet

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de 100 % save game in de volgende map gezet C:\Documents and Settings\(mijn naam)\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files maar hij begint toch gewoon in het begin in de load game in het spel staan wel 2 load game end of line maar als ik daar op klik dan begint hij in het begin hoe kan dat

Geplaatst:

waarschijnlijk heb je de verkeerde versie gedownload, check welke versie je hebt en zoek de goede op :)

Geplaatst:
waarschijnlijk heb je de verkeerde versie gedownload, check welke versie je hebt en zoek de goede op :)

hoe kan je zien welke versie je hebt

Geplaatst:

Open je GTA San Andreas-map en open dan 'data', vervolgens 'script'. Hier zullen twee bestanden staan, 'main.scm' en 'script.img'. Kijk naar de grootte van 'script.img':

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

In de downloaddatabase (klik) zie je automatisch welke versie je hebt: in de titel en bij de beschrijving van de savegame.

Succes.

Geplaatst:
in dat geval heb ik versie 2 dus 562 maar hoe kun je zien welke versie je download

Dat staat meestal in de ReadMe die er meestal bijzit. Klik hier om een 100% Savegame V2 te downloaden. De savegame zit ingepakt met Winrar, je moet de savegame dus ook uitpakken met Winrar.

Succes. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...