Jump to content

2fast{0} & Jay; Vs. Jon-asses & Arthis

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maten mogen naar eigen inkomen gevuld worden

Render: Mag gebruikt worden

Animatie: Mag niet gebruikt worden

Premade: Aangezien je de signature met zijn 2en moet maken is ook premade niet toegestaan

Tijd van inlevering: Als je team hem af heeft, daarna komt de onze

Opmerking: Dit is een 2 Vs. 2 battle, beide teams werken samen om een signature te maken, Dus wil je meedoen meld je aan, maar onthoud wel dat je samen moet werken met iemand en meld je ook alleen aan als je weet dat je tijd hebt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik en Jon-asses nemen de battle aan. Denk nou niet: Arthis kiest gewoon een van de beste designers van het forum uit. nee, ik praat vaak op msn met hem enzo en hij geeft me vaak tips. en we hebben allebei een erg verschillende stijl en het leek me leuk om die eens te mixen :)

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:
Ik en Jon-asses nemen de battle aan.

Prima, post maar als de signature af is. Het liefst zo snel mogelijk, wij posten na jullie.

Geplaatst:

Het werkje van ons en Arthis is klaar. :) En ik moet zeggen : Arthis is een opkomend talent _O_

adrianaafcopyll7.png

Veel succes alletwee namens ons alletwee. :7

Geplaatst:

Ook jullie ontzettend veel succes. Daar gaan we. :(

Jay; & 2fast{0}

2lutlw5.jpg

Jon-asses & Arthis

adrianaafcopyll7.png

Geplaatst:

ik ga voor Jon-asses & Arthis

want die van jay en 2fast vind ik echt veel te druk.

Geplaatst:

Stem : Jay; & 2fast{0}.

De Sig van Jon-asses & Arthis, is toch wel wat leger, De Sig van Jay&2fast is lekker Goed gevuld, met de nodige goede effecten.

een paar minpuntjes zijn wel, Probeer er een betere FLOW in te brengen, Probeer er ook Diepte in te brengen, doe wat aan je text ^_^

Geplaatst:

2fast{0} & Jay;:

Een hele erge mooie sig, die samen heel goed is gelukt! De achtergrond is lekker druk, waar ik ook wel van houd. Het is erg mooi opgevuld met effecten en andere objecten. Heel erg mooi. Jullie hebben een mooie plaats voor de render uitgezocht en ook nog een mooie render genomen. Rechts van de render heb je er licht op gedaan. Erg mooi uitgewerkt, en dat komt vooral door de lichtbundel rechts naast de render. Lijkt net een zon ofzoiets. Super gedaan. De tekst is wel bagger. Daar hadden jullie beter een ander font uit kunnen kiezen. Eentje die wat ontspannender is, om het zo maar te zeggen. Ook had een andere kleur wel mooi geweest.

Jon-asses & Arthis

Ook jullie hebben een mooie sig met zijn tweeën in elkaar gezet. Een hele ontspannen signature en vooral geen drukke signature. Jullie hebben vele kleuren gebruikt op de achtergrond, wat het mooi maakt. Gelukkig wel alleen maar rood en geen andere kleur er door heen. De render is mooi, en goed geplaatst. Ook hebben jullie vele effecten erin gezet wat ook wel mooi is. Wel jammer dat er een aantal effecten over de render heen gaan. De tekst is bij jullie goed gelukt, mooi font, mooie kleur en ook nog een schaduw op de achtergrond. Wat wel erg jammer is, is dat de signature erg leeg is. Neem een kleiner formaat, en dan was het erg goed geweest!

Stem: 2fast{0} en Jay;!

Geplaatst:

Jay; & 2fast{0} :

Heel mooie sig, mooie achtergrond, misschien wel een beetje druk. De tekst is ook nogal pixelachtig en oogt niet zo mooi. Ook geen border, deze mis ik wel.

Jon-asses & Arthis :

Niet te drukke achtergrond, maar ook niet al te simpel. De tekst is mooi verwerkt en de render is mooi ingeblend. Ook onderaan het 'oplichtend' effect vind ik wel iets hebben. En deze heeft wel een border ;)

Vergeleken met elkaar gaat mijn stem naar Jon-asses & Arthis :

Geplaatst:

2fast{0} & Jay;

Mooie signature alleen vinden sommige mensen hem iets te druk. Ik zelf houd wel van sigs met veel effecten en eentje die lekker opgevuld is. De tekst kan beter en die vind ik er ook niet echt bij passen. Maar de render is wel mooi en die past er dan wel weer bij. Kortom, een mooie signature met de juiste kleuren waar volgens mij wel wat tijd voor is ingestoken. ^_^

Jon-asses & Arthis

Ook jullie sig is vrij mooi met een aantal effecten. Het is inderdaad een ontspannen signature omdat het geen drukke kleuren, effecten heeft. Maarja, dat maakt het voor mij wel redelijk saai omdat ik toch meer van het drukke houd. De achtergrond ziet er goed uit en het is allemaal mooi uitgewerkt. Zelf had ik de sig wat kleiner gemaakt omdat het bij dit soort sigs beter staat naar mijn mening. De tekst ziet er ook keurig uit. :)

Mijn stem gaat naar: 2fast{0} & Jay;

Geplaatst:

Aangezien het weer een gelijkspel was op 9 januari, wordt de battle wederom verlengd. Bovenstaande stem van GrandTheftTwanO, die na de eigenlijke stemdatum is geplaatst, telt in dit geval gewoon mee.

Huidige stand:

2fast{0} & Jay;: 3

Jon-asses & Arthis: 2

Stemmen t/m 11 januari!

Geplaatst:

2fast{0} & Jay

Ik vind deze signature erg aantrekkelijk, Sommige mensen noemen het te druk maar ik vind het juist iets hebben doordat het zo druk is, Ook de bloemetjes vind ik bij het meisje passen en het valt dan ook erg goed in de signature. Enigste min puntje die ik zie is de tekst en het witte doorzichtige balkje die door haar, haar heen valt. Als deze er niet was geweest was het nog beter geweest.

Jon-asses & Arthis

Leuke dame, Dat kun je er wel van zeggen :Y Kleuren ook goed alleen vind ik de signature gewoon simpelweg te leeg,waardoor er ook niet veel overblijft voor mij om te zeggen.

De winnaar die ik kies is 2fast{0} & Jay

Geplaatst:

Eindelijk maar toch! 2fast{0} & Jay; zegevieren en krijgen beide een punt bijgeschreven. Bij Jon-asses & Arthis gaat er helaas een punt af.

2fast{0}: +1

Jay;: +1

Jon-asses: -1

Arthis: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...