Jump to content

auto's worden 'spiegelachtig' na installeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb onlangs twee auto-mods gedownload van GTAinside.com. Het ging om de '2004 BMW Z4' en de 'Bentley Continental GT'.

Maar na ze geïnstalleerd te hebben kreeg ik (bij alle twee) dit:

tweezilverkr8.jpg

ik heb ook de HQLM v2 en noobmode geïnstalleerd, als die informatie noodzakelijk zou zijn.

alvast bedankt voor enige hulp, ief2

Bewerkt: door ief2
Geplaatst:

Als je geen backup hebt kun je in dit topic de originele files aanvragen: >>>Klik<<<

Maar je kunt natuurlijk ook een andere auto downloaden die wel goed is.

Fijne jaarwisseling,

Grtz RD

Geplaatst:
De modeler heeft gewoon het reflectie-gehalte van die auto's te hoog ingesteld. :D

is er een manier om dit reflectie-gehalte lager in te stellen?

Als je geen backup hebt kun je in dit topic de originele files aanvragen: >>>Klik<<<

Maar je kunt natuurlijk ook een andere auto downloaden die wel goed is.

Fijne jaarwisseling,

Grtz RD

ik heb zeker en vast backups gemaakt. en dankje voor de beste wensen

Geplaatst:
is er een manier om dit reflectie-gehalte lager in te stellen?

Je zou een email naar de maker van de mod kunnen sturen maar je kunt ook het zelf proberen. (Als je de mod maar niet verspreid!)

Je kan natuurlijk ook op andere modding sites gaan zoeken naar dezelfde auto(s).

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Geef anders een linkje waar ik dezelfde voertuigen kan downloaden, diezelfde die jij gedownload hebt.

Ik denk eerder dat er iets anders fouts is.

Geplaatst:

Open de TXD van de auto eens met TXD Workshop, en kijk of die reflecterende texture erin zit. Als dit niet het geval is, ligt het niet aan de mod maar aan jou.

Geplaatst: (bewerkt)
Geef anders een linkje waar ik dezelfde voertuigen kan downloaden, diezelfde die jij gedownload hebt.

2004 BMW Z4

Bentley Continental GT

tnx voor al jullie hulp

Open de TXD van de auto eens met TXD Workshop, en kijk of die reflecterende texture erin zit. Als dit niet het geval is, ligt het niet aan de mod maar aan jou.

ik heb het geprobeerd met de TXD Workshop: ik kan er niet mee werken!

@ hieronder: alvast bedankt

Bewerkt: door ief2
Geplaatst:

2004 BMW Z4

Bentley Continental GT

tnx voor al jullie hulp

ik heb het geprobeerd met de TXD Workshop: ik kan er niet mee werken!

Het hoort in ieder geval niet. De textuur zit niet in de TXD, het is een carcol. Alleen iets is verkeerd afgesteld bij jou. Als ik m'n SA heb geïnstalleerd zal ik even kijken :)

Geplaatst:

Ik denk dat er een fout in je gta zit, aangezien op de plaatjes van de download zelf gewone reflecties zitten, heb je toevallig misschien een vehicle.txd vervangen of aangepast?

Geplaatst:

ik heb inderdaad mijn vehicle.txd vervangen met die van HQLM v2.

Maar daarvoor had ik ook al deze 'afwijking'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...