Jon-asses Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Sigs die ik hier nog niet gepost had= Rates algemeen houden mag wel. Zeg wel ff welke het beste is. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Zoals gewoonlijk weer uitermate mooie signatures Jon-asses! Ik vind de 1 wat mooier als de ander, maar de Adriana Lima sig straalt toch wel het meeste tussen de rest, en vind ik de onderste niet echt mooi naar mijn mening. Maar toch stuk voor stuk allemaal mooie effecten ik zou zeggen ga maar even lekker zo door jonge! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Zoals hierboven vind ik de Andriana Lima sig ook de beste maar dat komt omdat ik een fan van haar lichaam ben. Ik moet wel zeggen dat ik je formaten iets te groot vind.. Je ver-bovengemiddelde effecten en dergelijke maakt het al goed. Bewerkt: 1 januari 2009 door Carl_Johnson2 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Heb blijkbaar de verkeerde sig ingezonden voor GFX SC finale. Bedankt alletwee! Nog mensen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 "Uitermate mooie signatures" Wat een woordkeuze. 2Fast heeft overigens wel gelijk, het zijn mooie signatures. Zoals al eerder gezegt is: de Adriana Lima signature is duidelijk de beste van alle. Neemt niet weg dat ze allemaal gewoon super zijn, die boven de sig van Lima is ook erg mooi, moet ik je bekennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.