Jump to content

Ripple & Smudge

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik was een goede tut aan het zoeken voor een battle en de Ripple&Smudge tut van Ice Banana leek me wel wat. Dit is eruit gekomen:

ArmyofTwoTutvanIB.jpg

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Wat wil je dan op de 31e?? Dat iedereen veel post?? :N En de 1e om 10uur.. liggen de meeste ook nog in bed :Y

Ontopic: Ik vind de sig heel goed gelukt. Ik heb de tut van IB ook al gezien maar de outcome is echt heel mooi. Goed gebruik gemaakt van de verschillende kleuren, de render er mooi in laten vallen. Ik ga deze tut ook maar eens volgen :Y

9.2/10

Geplaatst:
Wat wil je dan op de 31e?? Dat iedereen veel post?? :N En de 1e om 10uur.. liggen de meeste ook nog in bed :Y

Ze moeten gewoon opstaan doe ik ook :7

Ontopic: Ik vind de sig heel goed gelukt. Ik heb de tut van IB ook al gezien maar de outcome is echt heel mooi. Goed gebruik gemaakt van de verschillende kleuren, de render er mooi in laten vallen. Ik ga deze tut ook maar eens volgen :Y

9.2/10

Bedankt voor je rate :Y

Geplaatst:

Leuke signature, zoals ik al in je battle topic vermeld heb, volgens mij wel je beste. Render is perfect van kleur in vergelijking met de achtergrond, hij staat lekker centraal, je hebt er effecten aan toegevoegd en er zit diepte in. Rechts is de achtergrond lekker donker gemaakt, maar dat staat niet zo mooi in verhouding met de linkerkant omdat je het daar niet al te veel gedaan hebt. Het kan daar dus nog wat donkerder. Niet dat je alles pikzwart moet maken, maar een deel kan toch best. Tekst is jammer genoeg niet erg mooi, dat donkere vind ik er niet zo bij passen en ben niet weg van de font. Border kan je eventueel toevoegen, maar hoeft niet. Ik vind dat je een mooie stijl aangehouden hebt met behulp van die tutorial, probeer dit vaker te gebruiken en dus ook in andere signatures!

Geplaatst:
Leuke signature, zoals ik al in je battle topic vermeld heb, volgens mij wel je beste. Render is perfect van kleur in vergelijking met de achtergrond, hij staat lekker centraal, je hebt er effecten aan toegevoegd en er zit diepte in. Rechts is de achtergrond lekker donker gemaakt, maar dat staat niet zo mooi in verhouding met de linkerkant omdat je het daar niet al te veel gedaan hebt. Het kan daar dus nog wat donkerder. Niet dat je alles pikzwart moet maken, maar een deel kan toch best. Tekst is jammer genoeg niet erg mooi, dat donkere vind ik er niet zo bij passen en ben niet weg van de font. Border kan je eventueel toevoegen, maar hoeft niet. Ik vind dat je een mooie stijl aangehouden hebt met behulp van die tutorial, probeer dit vaker te gebruiken en dus ook in andere signatures!

Bedankt voor je rate. Ik ben van plan om de techniek die ik heb geleerd vaker te gebruiken. Helaas weet ik neit alles meer maar dat is een kwestie van opzoeken in de tut. En over de tekst. Weet jij misschien een font :engel: Ik weet namelijk niet welke. En misscihen met een mooie kleurcode erbij :engel:

Geplaatst:

De sig van Ice Banana heeft niet super veel effecten maar wel genoeg om als 'af' te beschouwen. Deze 'remake' is een leuke uitkomst om te laten zien dat je de tutorial gevolgd hebt, maar meer ook niet. De achtergrond is een simpele gradient met een paar effecten. Maar de gradient is nog veel te goed zichtbaar en de effecten vullen de leegte niet op.

55% - Herhaal een paar stappen van de tutorial om meer effecten te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind hem zelf mooi geworden , kleuren zijn ook mooi . ben zelf ook even aan de slag gegaan met army of 2 heb de andere gedaan beetje bloed op ze`n masker gedaan vond ik wel zo toepasselijk. ^_^

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:
De sig van Ice Banana heeft niet super veel effecten maar wel genoeg om als 'af' te beschouwen. Deze 'remake' is een leuke uitkomst om te laten zien dat je de tutorial gevolgd hebt, maar meer ook niet. De achtergrond is een simpele gradient met een paar effecten. Maar de gradient is nog veel te goed zichtbaar en de effecten vullen de leegte niet op.

Erm... Ik heb niet alleen een Gradient. En een paar effecten? Er zitten er genoeg in :Y En ik heb bepaalde stappen al herhaald.

ik vind hem zelf mooi geworden , kleuren zijn ook mooi . ben zelf ook even aan de slag gegaan met army of 2 heb de andere gedaan beetje bloed op ze`n masker gedaan vond ik wel zo toepasselijk. ^_^

Oh ok.

Geplaatst:

Erm... Ik heb niet alleen een Gradient. En een paar effecten? Er zitten er genoeg in :Y En ik heb bepaalde stappen al herhaald.

Oh ok.

kort maar krachtig of niet ? :clown:

Geplaatst:

Nog een versie van dezelfde tut:

YuGiOhSig.jpg

Ik heb er een Gradient overheen gehaald uit een andere tut :$

Geplaatst:

Ziet er mooi uit die andere versie :)

Ook goed gewerkt met die gradient geeft een goed effect en zo spat de render er meer uit!

Mooie effecten alleen links IETSjepietsie te donker!!

Maar voorderest goed gedaan!

8.9/10

Geplaatst:

IEmand nog?

>>> Door -Matthijs-: Het is niet nodig om elke dag een keer te bumpen, aangezien er genoeg gereageerd wordt.<<<

Geplaatst:

Rustig maar, hier ben ik.

Ik vind allebei de sigs wat negatieve dingen. Zo vind ik van de 1e om het render heen niet mooi gedaan. Ik weet niet wat het is, maar daar had je wel wat anders mee kunnen doen.

Met de 2e vind ik links van het render mooi gedaan, maar rechts niet. Klopt niet met de linkerkant, en het ziet erg slecht uit. Maar er ziet waarschijnlijk wel vordering in!

Met vriendelijke groet,

Youp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...