flippie13 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) dit zijn mijn eerste sigs die ik tot nu toe heb gemaakt! Hoe er wel rekening mee dat ik beginner ben! Mijn eerste sig: Als je goed kijkt zie je links een sniper zitten,die ik een beetje heb weg gebrusht, foutje en hij is ook een beetje klein mijn tweede sig: als je kritiek en/of tips hebt, posten aub Edit: zet er anders ook even bij welke je mooier vind Bewerkt: 31 december 2008 door flippie13 Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ziet er goed uit, al is in beide afbeeldingen het lettertype iets té onduidelijk. Marco. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 mooi gedaan voor je 1ste keer , probeer eens met kleur te werken doet vaak wonderen lettertype kon wat duidelijker, ga zo door ! ( ben ook een beginner) Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 mooi gedaan voor je 1ste keer , probeer eens met kleur te werken doet vaak wonderen lettertype kon wat duidelijker, ga zo door ! ( ben ook een beginner) oeps! ik had hem perongeluk op grayscale gezet ik zat al een kwartier te zoeken waardoor dat kwam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.