Carl_Johnson2 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik had weer eens zin in een battle. Onderwerp: Freestyle Soort design: signature Size design: Zelfwetende Render: Animatie: Nee Premade: Ehh liever niet Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Opmerking: Niet al te pro :O
Klaasvaak-nl Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ik wil wel tegen je . zal voor mij dan de 1e keer zijn
Carl_Johnson2 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Oke ik post de mijne na de jouwe.
Jay; Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Carl_Johnson2, leuke signature. Helaas moet ik zeggen dat ik de pentool-acties niet geweldig bij het geheel vind passen. In een over het algemeen wat donkere signature heb je besloten lichte effecten toe te voegen wat beter tot zijn rechts kon komen in een ander soort geheel. Desondanks heb je door de plaatsing en de diepte iets moois gecreëerd. Net zoals de vorige keer kan het ook hier wat minder met die lussen, maar het geeft wel een mooi effect en vult de sig tegelijkertijd goed op. Tekst past hier niet bij, goede keuze dat je deze hebt weggelaten. Klaasvaak-nl, ik vind deze minder. Je kunt dan ook duidelijk zien dat je nog een lange weg te gaan hebt. Ten eerste heb je je render niet goed geresized, waardoor het hele concept eigenlijk mislukt. Er zit enigszins diepte in de achtergrond maar ook deze loopt uiteindelijk niet goed door. Je neemt telkens dezelfde maten waardoor je niet met andere maten leert werken en alleen maar hetzelfde doet. Met de tekst ben je veel te sierlijk bezig, doe liever geen tekst of een simpel fontje dan dat je het moeilijk voor jezelf maakt. De belichting links en de simpele border zijn enigszins wel in orde. Stem: Carl_Johnson2.
.Corneria. Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 stem: Carl_johnson2 omdat: Die acties van de pentool zijn niet zo goed gelukt maar je hebt wel veel effecten gebruikt. De sig van Klaasvaak-nl is ook wel mooi en heeft een goede font maar toch vind ik die van Carl_jhonson2 beter.
Klaasvaak-nl Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb dus blijf oefenen ! en je staat al 2 puntjes voor carl haha ach jah
Klaasvaak-nl Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 De stemming is voor bij lijkt mij dat CJ2 gewonnen heeft met 2 punten gefliciteerd ik heb nog een lange weg te gaan.
Carl_Johnson2 Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 stuur jij een pm naar Matthijs of zal ik t doen?
Remcconen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 stuur jij een pm naar Matthijs of zal ik t doen? Het zijn jou punten, jou PM dus.. Er staat ook dat de winnaar de punt moet melden.
-Matthijs- Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Carl_johnson2 pakt wederom de overwinning en mag zodoende zijn vierde punt bijschrijven. Klaasvaak-nl is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets. Carl_johnson2: +1 Klaasvaak-nl: - Closed en updated.
Recommended Posts