Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem persoonlijk te leeg, Ik zou de achtergrond wat voller doen.

De tekst ik ok en de render is ook prima :tu: .

Ga (net als mij :puh: ) door met tuts volgen om steeds beter te worden :D

Geplaatst:

Omdat je graag reacties wil wat te begrijpen is. Ik weet dat het plaatje waarschijnlijk van een render is dat is al iets wat heel erg simpel is daarbij als je het met photoshop heb gemaakt kan je het ook binnen 2 minuten uitknippen maar oke dat doet iedereen en dat is logies maar ik vind je signature zo grijs en kaal. het spreekt me totaal niet aan en ik denk dat je er veel meer had mee kunnen doen! 3/10

Geplaatst: (bewerkt)

GTA haas,

Ik vind deze sig niet zo mooi. Waarom? Hij is te grijs, Niko staat niet goed ingeblend. Je zou misschien is deze of deze tutorial kunnen volgen. De tekst is ook niet zo mooi, De tekst staat wel héél dicht tegen de rand aan. Tevens heb je ook geen border. Dat vind ik wel erg jammer. Misschien moet je een keer iets anders proberen, Niet alleen maar van die simpele, Probeer een mooie achtergrond te maken door je render te duplicaten en dan filter - Distort - Ocean Ripple, en dan op overlay zetten, En hem dan op een mooie plek neerzetten. Je zou misschien ook nog wat kunnen smudgen, Of wat blurren. Probeer maar is wat.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Je hebt wel wat moet ik zeggen

maar je moet werken op je kleurencombinatie en de size is veel te groot in mijn mening

ik zou iets nemen van 360*120 of rond die size

Delete die tekst

Geplaatst:
heb je photoshop gekocht gtahaas

Je hoeft hem niet te kopen :puh: , Maar daar ga ik verder niet over praten :$ .

ik vindt hem wel gaaaf

*plaatje*

Waarom post je dat plaatje? Je kan ook heel makkelijk een plaatje instellen als handtekening.

Dat doe je zo : Lid Menu - Instellingen - Dan staat links onder het kopje ''persoonlijk profiel'' handtekening - Dan voeg je de url in tussen deze tag :

[IMG][/IMG]

En omdat deze wat te groot is heb ik even snel één voor je gemaakt.

gtaisthebestwd0.jpg

Plak deze code in het witte vlak bij het kopje handtekening :

[img=http://img91.imageshack.us/img91/8908/gtaisthebestwd0.jpg]

Bewerkt: door Forumrunner

Ik zal eens wat proberen... :7 Post het straks hierzo. ;)

Edit:

Hier is ie, Versie 2! :Y

gtaivrf5.jpg

Edit 2:

Rates? :)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Versie 2,

Ik vind hem lelijker dan de eerste, Want wat ik haat, Zijn die effecten van : ''Brushen, Smudgen, Klaar''.

En die effecten zie ik jammer genoeg vaak terug. En dan heb ik één tip : Ga iets anderd doen dan GTA 4.

Welke games heb je? Maak een signature over een andere game. Ga een andere stijl doen, Of ga tut´s volgen. Dat zal je goed doen. Ik geef geen cijfer omdat ik het jammer vind dat je niet even de tijd neemt, En er even voor gaat zitten. Dan duurt het wat langer, nou en? Probeer gewoon iets nieuws. Ik heb overigens wel respect voor je, Je blijft proberen, En je wordt elke keer weer een stukje beter ^_^ . Tot de volgende keer.

Je effecten zijn niet helemaal goed uitgekomen. Ik raad je aan om wat tutorials te volgen, misschien kom je er de volgende keer dan wel uit!

Met vriendelijke groet,

Youp.

Bewerkt: door Youp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...