the_dan Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 wat vinden jullie van de oudejaars conference van Youp van het hek ?? Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Hilarisch . Die vent doet het echt zo goed. Niet gezond. Reageren
1974 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Guido weijers (of hoe dan ook) was ook op TV, en die was toch een stuk leuker. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Guido weijers (of hoe dan ook) was ook op TV, en die was toch een stuk leuker. Vind ik ook. Kickboksen voor verlamden. Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 IK heb deels gezien, maar wat ik ervan zag was geweldig Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Lol, me vader heeft het opgenomen, kijk hem nu, even overschrijven wat hij zegt: Er hing een klein geel briefje op: Waarop staat: Voor Youp.. Reageren
Arthis Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Guido weijers (of hoe dan ook) was ook op TV, en die was toch een stuk leuker. Vind ik ook. Kickboksen voor verlamden. Ik had ook een stukje daarvan gezien, maar vond het veel minder leuk dan Youp van het Hek. Ik vind hem wat te druk. Youp van het Hek vind ik een stuk grappiger. Hij brengt het ook heel leuk. Die man dwingt gewoon respect af. Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Ik had ook een stukje daarvan gezien, maar vond het veel minder leuk dan Youp van het Hek. Ik vind hem wat te druk. Youp van het Hek vind ik een stuk grappiger. Hij brengt het ook heel leuk. Die man dwingt gewoon respect af. En dat respect krijgt hij ook van mij. Maar ook echt hoe hij het doet. Hij laat soms 5 dingen door elkaar lopen. En als het 5e ding is afgelopen, dan begint hij weer bij de eerste. Dat is echt meesterlijk. Bewerkt: 1 januari 2009 door GTAGijsso Reageren
Fyre Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Youp ftw! Alleen zag ik het niet. Reageren
joppie Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Hij was goed vond ik. We hebben ook de conference van Guido Weijers gekeken, ook goed maar wel iets leuker dan Youp. Reageren
chopperboy Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Vond hem HI-LA-RISCH!!! Vooral dat "homo's op een bootje en de minister" om onder tafel te gaan. Nu was het misschien de champagne die enigszins meehielp XD Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Flappie Hij is een verrader Gelukkig voor jou Gta-Haas lig jij niet in 3 stukken Bewerkt: 1 januari 2009 door Gta_on_ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.