Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Ik wil de pentool onder de knie krijgen Opbouwend kritiek of tips plz? Een andere: Mijn laatste met pen tool: Bewerkt: 1 januari 2009 door Carl_Johnson2 Reageren
Jay; Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Leuk tag, alleen ben je iets teveel met de pen tool aan de slag gegaan. Het is goed om een paar lijnen door achter langs de render te doen, maar wat mij betreft iets teveel. Wel mooi achterlangs de render gehaald wat knap is, tevens is die gloed eromheen een mooie keuze geweest. Achtergrond is ook keurig evenals de border. Tekst is voor nu wel goed, maar op de mond zetten had je gewoon niet moeten doen. Zonde van het geheel terwijl de tekst prima opgeschoven kan worden. Voor de rest ziet het gezicht er van lage kwaliteit uit, vergeleken met de rest. Dit zou je eventueel nog op kunnen knappen met filters. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Bedankt hier is een latere poging: Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Bump tot de macht twee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.