Zulutaart Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik heb nu en dan een aantal archievments uitgespeeld en een paar dagen later staat er dat ik ze nog moet unlocken terwijl ik dit al had gedaan? Hoe is die mogelijk? (me internet is goed) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Cheats gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Cheats gebruikt? dat maakt niks uit, als je eenmaal een bepaalde achievement hebt gaat die niet meer weg door een cheat. Maar ik heb dit zelf ook, heb zelf de achievement dat ik gta IV heb uitgespeeld maar weer bijvoorbeeld niet de achievement dat ik "that special someone" heb gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zulutaart Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 ik cheat niet maar zal vast wel een glitch zijn ofzo ty for help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.