steve6972 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Hoi, Na enkele maanden, heb ik weer eens mijn server aangezet, na het downloaden van de nieuwste versie 0.2X. Wat mijn opvalt, en ik weet niet of het er mee te maken heeft, dat ik de nieuwste versie gedownload heb, is dat mijn server regelmatig crasht. Het kan zo maar een uur goed gaan, om vervolgens door onbekende reden te crashen. Ik heb niet veel objecten, of voertuigen, personen, allemaal onder de 50. Ook hoor ik van de spelers, dat hun spel soms crasht, op het moment dat zij op mijn server spelen, wat ik ook niet begrijp. Kan iemand mij een aantal punten noemen, waarnaar ik kan kijken om een crash te voorkomen, van mijn server en van de spelers hun spel. alvast bedankt, gr Steve Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik denk dat het door de 0.2X komt die je heb gedownload, probeer een andere versie eens. Reageren
steve6972 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Hoeveel objecten mag je max in je gamemode verwerken? Reageren
steve6972 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Dit is de crash info,............ Exception At Address: 0x0040335F Registers: EAX: 0x0012F51C EBX: 0x00000032 ECX: 0x00000000 EDX: 0x00000000 ESI: 0x00000000 EDI: 0x00CFF820 EBP: 0x0012F51C ESP: 0x0012F4EC EFLAGS: 0x00010293 Stack: Zegt iemand dit wat?? Reageren
Ycto Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik kreeg die crashinfo.txt als ik een fout had in mijn MySQL queries. Niet exact hetzelfde, maar het kan ermee te maken hebben. Ook is er in SA-MP 0.2X een nieuwe callback "OnPlayerUpdate(playerid)", het kan zijn dat je vroeger in je gamemode zelf zo een callback gemaakt had (met een andere functie), zodat de namen hetzelfde zijn, en SA-MP de functie niet herkent. Succes! Reageren
stijnthegamer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi,Na enkele maanden, heb ik weer eens mijn server aangezet, na het downloaden van de nieuwste versie 0.2X. Wat mijn opvalt, en ik weet niet of het er mee te maken heeft, dat ik de nieuwste versie gedownload heb, is dat mijn server regelmatig crasht. Het kan zo maar een uur goed gaan, om vervolgens door onbekende reden te crashen. Ik heb niet veel objecten, of voertuigen, personen, allemaal onder de 50. Ook hoor ik van de spelers, dat hun spel soms crasht, op het moment dat zij op mijn server spelen, wat ik ook niet begrijp. Kan iemand mij een aantal punten noemen, waarnaar ik kan kijken om een crash te voorkomen, van mijn server en van de spelers hun spel. alvast bedankt, gr Steve Ik heb hier dus ook precies hetzelfde probleem, ook sinds 0.2X serversoftware. Wel heb ik veel objecten, bedoelen jullie met totaal 150 objecten in de gamemode, inclusief of exclusief die in de filterscripts? Want ik heb servers gezien waar er echt wel meer in staan :/ Headsh0t01. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb hier dus ook precies hetzelfde probleem, ook sinds 0.2X serversoftware.Wel heb ik veel objecten, bedoelen jullie met totaal 150 objecten in de gamemode, inclusief of exclusief die in de filterscripts? Want ik heb servers gezien waar er echt wel meer in staan :/ Headsh0t01. Inclusief. Dus alle objecten in de gamemode en de filterscripts bij elkaar opgeteld, kan niet meer zijn dan 150. Daarboven word je server onstabiel en heb je grote kans dat die crasht. Om toch meer objecten te gebruiken, worden zogenaamde 'Object-Streamers' gebruikt. Deze streamers laten alleen de 150 meest dichtbije objecten zien. Op het sa-mp forum (forum.sa-mp.com) kan je wel een aantal streamers vinden. (Gebruik even de zoekfunctie daar). Succes ermee. Reageren
thuron Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik had diezelfde error toen mijn spawn verkeerd stond, en dus steeds onder de grond belande als ik inlogde... Een kleine fout in het script kan dat al veroorzaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.