Jump to content

Achievment punten?


NickOwnage

Recommended Posts

Ik had de 10 Auto's van Brucie afgeleverd, ik had al 245 punten, toen haalde ik de Achievment en dan staat dat er nog steeds, ik heb het 5 keer nageteld, en het zou 255 punten moeten zijn.

Ik speel op de PC.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn veel bugs qua achievements, ik zou er ook 1 meer moeten hebben, zo is het spel nooit voor 100% te doen, aangezien je niet alle achievements kunt halen.

Als Packie je heeft gebeld over zijn special ability zou je een achievement moeten krijgen, ik kreeg toen de achievement gobble, gobble, die ik al had vrijgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn veel bugs qua achievements, ik zou er ook 1 meer moeten hebben, zo is het spel nooit voor 100% te doen, aangezien je niet alle achievements kunt halen.

Als Packie je heeft gebeld over zijn special ability zou je een achievement moeten krijgen, ik kreeg toen de achievement gobble, gobble, die ik al had vrijgespeeld.

De oplossing voor dit probleem weet ik ook niet.

Je kan het spel echter nog wel voor 100% halen. De achievements zijn namelijk niet vereist om het spel voor 100% uit te spelen. Als je bedoelt dat je niet 100% van de achievements kan halen heb je (vooralsnog, nu er geen oplossing bekend is), gelijk.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...