NickOwnage Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik had de 10 Auto's van Brucie afgeleverd, ik had al 245 punten, toen haalde ik de Achievment en dan staat dat er nog steeds, ik heb het 5 keer nageteld, en het zou 255 punten moeten zijn. Ik speel op de PC. Kan iemand mij hierbij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 het lijkt idd bugged te zijn, ik heb het zelf ook, Assassin's greed heb ik bijvoorbeeld vrijgespeeld, kreeg zelfs de pop-up en nu is die gewoon weer gelockt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 er zijn veel bugs qua achievements, ik zou er ook 1 meer moeten hebben, zo is het spel nooit voor 100% te doen, aangezien je niet alle achievements kunt halen. Als Packie je heeft gebeld over zijn special ability zou je een achievement moeten krijgen, ik kreeg toen de achievement gobble, gobble, die ik al had vrijgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) er zijn veel bugs qua achievements, ik zou er ook 1 meer moeten hebben, zo is het spel nooit voor 100% te doen, aangezien je niet alle achievements kunt halen.Als Packie je heeft gebeld over zijn special ability zou je een achievement moeten krijgen, ik kreeg toen de achievement gobble, gobble, die ik al had vrijgespeeld. De oplossing voor dit probleem weet ik ook niet. Je kan het spel echter nog wel voor 100% halen. De achievements zijn namelijk niet vereist om het spel voor 100% uit te spelen. Als je bedoelt dat je niet 100% van de achievements kan halen heb je (vooralsnog, nu er geen oplossing bekend is), gelijk. Bewerkt: 1 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb ook Driving Mr.Bellic gedaan, en die staat nu weer gelockt. Hopelijk komt R* snel met een update. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 met dat gta pc is egt slecht afgewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 met dat gta pc is egt slecht afgewerkt Dit was met de console versies ook zo in het begin, snap niet waarom je zon dwazen opmerking geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.