Jump to content

GTA C.W. - Console versie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb gezien bij een website Klik hier voor Site!!!

Dat het er uit zal zien (waarschijnlijk) als GTA London ofzo..in ieder geval.Slecht! Wat denken jullie?

Schrijf hieronder een reactie.

M.V.G.

L156

Geplaatst:

Wat bedoel je nu precies?

Dat er een console versie komt?

waar zie je dat staan?

Geplaatst:

GTA Chinatown Wars gaat eruitzien als GTA London? Laat me niet lachen. GTA London is een spel met Top Down View, wat wil zeggen dat je alles van bovenaf ziet. GTA Chinatown Wars maakt daarintegen gebruik van een isometrisch camerastandpunt. Dat houdt in dat je alles in het spel van schuin bovenaf zult bekijken.

gtalscreen1jg0.jpgthumb463ximg0274yq6.jpg

Denk je nu echt dat Rockstar opnieuw een spel met een 'ouder' camerastandpunt zou uitbrengen? Misschien ben je gewoon een van de vele die de Nintendo DS onderschat en hem te vaak in vergelijking stelt met de Xbox 360 of de PS3. Daarbij vraag ik me af waarom je de titel van dit topic "GTA C.W. - Console versie" noemt? Het is namelijk bevestigd dat dit spel exclusief voor de Nintendo DS zal worden uitgebracht. Voor consoles als de WII zal misschien ooit nog een andere GTA game worden ontwikkeld.

Daarbij val ik niet graag in herhaling, maar je mening over het spel kan je nog steeds in dit topic kwijt. Het heeft dus geen zin om over elk nieuwtje een apart topic aan te maken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...