Jump to content

Eternal Lands

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik speel vaak Eternal lands. (ook wel EL genoemt)

Eternal lands heeft erg veel weg van Runescape, persoonlijk vind ik dit spel een stuk realistischer en de character looks zijn er ook veel mooier dan in Runescape. Eternal lands wordt ook wel eens als een Runescape clone gezien, maar toch erg anders. :)

Veel Mmorpg's hebben dan wel die mooie graphics, maar vervelen snel is mij opgevallen. Het steeds maken van een andere char voor nieuwe skills vind ik bijvoorbeeld erg lastig. Dit is net als bij Runescape in Eternal lands ook niet het geval.

Het is een Mmorpg spel die mij totaal niet snel verveeld. In Eternal lands heb je skills zoals: Attack, Defense, Harvesten (mijnen etc), crafting, Engenering, Tailoring, Potion making, Magic, Manufactoring, Alchemy, Ranging.

Ook zijn attributes érg belangrijk in Eternal lands. Attributes hebben veel weg van skills, (physic, coordination, reaction, vitality, will etc) maar deze kun je alleen verhogen door er pickpoints (pp) bij in te zetten. Pickpoints krijg je door je overall level skill te verhogen.

Inplaats je attributes te verhogen kun je ook perks nemen inplaats van attributes. Perks zijn toevoegingen voor je character. bij 1 van de perks heb je bijvoorbeeld 20% kans dat een aanval die je opneemt terug kaatst naar je tegenstander, maar ook zijn er perks die er voor zorgen dat je b.v. veel sneller kunt mijnen noem maar op.

Kortom, er zijn een heleboel perks EN attributes die je kun selecteren buiten je skills om. Alhoewel, Perks kun je alleen krijgen door een bepaalde hoeveelheid pickpoints te sparen die je hebt verdiend. Boeken zijn ook belangrijk in Eternal lands. Je zult hier veel van lezen om bepaalde vaardigheden te moeten leren. Bijvoorbeeld het mijnen van Silver ore, of Ijzer noem maar op.

Ik vind Eternal lands een erg leuke Mmorpg en ik vind deze de leukste mmorpg die ik tot nu toe gespeeld heb! Veel Mmo games vervelen mij erg snel omdat er te weinig te doen valt (wat niet het geval is bij runescape, maar de graphics vind ik persoonlijk niet mooi genoeg om het spel serieus te spelen.) :engel:

Nooit heeft iemand de maximale lvl bereikt in 1 van de zovele skills! Er zijn veel Nederlandsers en er is zelfs eigen Nederlandse kanaal waar je met elkaar kunt praten. EL heeft ook redelijke diepe achtergrond verhalen en quests die je mag doen.

Daarom is Eternal lands misschien een echte aanrader voor jou, probeer het gerust!

Eternal_lands_screenshot_1.jpg

coollowfps.jpg

HarmbabyharmEL.jpg

elscreen2.jpg

_Hope_KillingOgreNaked.jpg

Lvl up voor monster invasions, maak de beste armors en wapens en verkoop ze voor een heleboel geld, word summoner alles is mogelijk :)

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Iemand... ? Lol Je hoeft het niet persee allemaal te lezen hoor als je maar een beetje door hebt wat het spel is. :engel:

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...