Jowx Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Waarom zo'n topic?Zet die foto's gewoon op je profiel Een vriendelijk verzoek om dit soort dingen niet meer te posten, laat het werk van de Moderators aan de Moderators over.. Waarom zo'n domme reactie zet die dan ook in zijn profiel als je het topic onzinnig vind. Ook aan u een vriendelijk verzoek om geen eigen rechter te spelen, met het reageren op dat soort posts lok je alleen maar meer uit. Gewoon even een Moderator inschakelen die het oplost, voorkomt een hoop ruzie enz. Reageren
1974 Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Waarom zo'n topic?Zet die foto's gewoon op je profiel Waarom zo'n domme reactie zet die dan ook in zijn profiel als je het topic onzinnig vind. Ontopic : Heel mooi gemaakt die taxi met die artilery gun, en ook die vrachtwagen is mooi. Zijn dat machinegeweren of zoiëts op de voorkant van die truck? Yep, het idee kom zowat van alle kanten, alhoewel dingen fantaseren niet mijn sterkste punt is . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Mooi gedaan, ik zou dat niet kunnen, ik werk niet met mijn handen maar met mijn hoofd. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 nu moet je er nog mee kunnen rijden zal je wel veel splinters hebben haha Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Prachtig gemaakt. Ik kan voor geen meter houten auto's maken. Reageren
1974 Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Een nieuwe, deze herken je vast wel van mijn sig . Reageren
commando Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 hehe, nice ik ken iemand die maakt en polijst van dat soort karren. Ik heb alleen een klein cabrio-autotje vroeger gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.