Jump to content

Onder water zwemmen zonder frame limiter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net een vriend gehad die klaagde over dat zwemmen onder water onmogelijk was voor hem. Nou ben ik zelf een tijdje gta sa voor de zoveelste keer aan het spelen en ik herinner m idd dat de zwemmissies makkelijker waren vroeger, bijv zonder 80% lung capacity haalde ik de missie van woozie niet ( en het duurde ook veel langer dan vroeger) omdat ik verdronk terwijl vroeger 20% al genoeg was. Nou heb ik de frame limiter aangezet want ik heb ook problemen in vice city met een hoge framerate ( boten zijn veel trager, autos willen bijna niet achteruit, etc) en ineens cj zwemde bijna 4x zo snel onder water als normaal :duh: . Waarom is dit probleem niet gefixt want spelen met 25 fps in SA is echt veel te weinig, het voelt heel erg haperig... Als mijn vriend nu niet zou zeggen dat hij helemaal niet kon zwemmen onder water ( hij steeg veel sneller dan als hij direct naar beneden zwom) dan zou ik bijna denken dat het gewoon was, het trage zwemmen in SA.

Is er een manier om gewoon op normale snelheid te zwemmen zonder de frame limiter, een 3rd party fix misschien? Zelfs als ik mijn details op max zet kom ik nog steeds op de 80 a 90 fps uit ( ik wil er rond de 40 hebben).

Bewerkt: door Snowdog
Geplaatst:

Misschien moet je je settings op LOW zetten. Heb ik hem ook op en bevalt prima.

GTA San Andreas opstarten >> Start >> Load Game >> Kies >> Esc >> Options >> Dipslay >> Advanced >> Settings >> LOW

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien moet je je settings op LOW zetten. Heb ik hem ook op en bevalt prima.

GTA San Andreas opstarten >> Start >> Load Game >> Kies >> Esc >> Options >> Dipslay >> Advanced >> Settings >> LOW

Dit maakt het alleen 5x erger, me framerate schiet omhoog naar de 200... Zo kan je helmaaln iet zwemmen, je drijft naar boven.

Ik maak anders wel een filmpje vannacht om het probleem te laten zien. De game geeft gewoon problemen met hoge framerates.

Edit: Laat ook maar aan je reactie te zien ben je een grapje aan het maken je hebt waarschijnlijk niet eens de originele post gelezen.

Bewerkt: door Snowdog

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...