Flitskikker Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Ik wist niet of dit al bekend was, maar OpenIV is nu te downloaden vanaf de website van het project. OpenIV is een programma waarmee je bestanden van GTAIV kunt openen en bewerken. Ik ben ook even bezig geweest, en je kunt nu mijn Nederlands vertaling hier downloaden en plaatsen in de OpenIV map. Veel plezier en aan iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 2 januari 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik vrees voor de duizenden texturemods, maar het is wel mooi dat er nu zo'n tool uit is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Deze is al een tijdje uit hoor, maar goed van die vertaling! Erg handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Zitten de radiozenders er ook in?? Welke formaat zijn die?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Zitten de radiozenders er ook in?? Welke formaat zijn die?? Radiozenders zijn geen textures en zijn waarschijnlijk in .ogg formaat net als in GTA San Andreas Maar daar zal uiteindelijk net als voor GTA: SA ook een tool voor uitkomen Ok mooi dat word dan weer Gta 4 muziek op mijn PS3 luisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik had vanmiddag ook al wat gespeeld met OpenIV, maar helaas kan je nog niet alle bestanden bewerken. Het is wel uitgebreider dan de versie SparkIV die ik nu heb, want daar kon je alleen textures mee bekijken (met OpenIV ook scripts). In ieder geval wordt er hard gewerkt in de modding community. @ -Haakon-: Als het goed is, zijn de radiozenders opgeslagen als .rpf-bestanden, welke te vinden zijn in de map \pc\audio\Sfx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik heb nog geen gta iv Maar dr komt ooit een dag ... En dan ga ik jullie helemaal verslaan met gta Ontopic het is een handig programmaatje Namelijk omdat Flitskikker gewoon alles vertaald voor ons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik had vanmiddag ook al wat gespeeld met OpenIV, maar helaas kan je nog niet alle bestanden bewerken. Het is wel uitgebreider dan de versie SparkIV die ik nu heb, want daar kon je alleen textures mee bekijken (met OpenIV ook scripts). In ieder geval wordt er hard gewerkt in de modding community. @ -Haakon-: Als het goed is, zijn de radiozenders opgeslagen als .rpf-bestanden, welke te vinden zijn in de map \pc\audio\Sfx. Maar ik heb geen GTA IV voor de PC ;p Dus zou jij of iemand anders deze evt. voor mij in een .rar bestand willen stoppen en uploaden? Ik denk niet dat iemand dat wilt doen, want alleen nog maar de radio bestanden zijn 2,51 GB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nrdissy Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Jammer dat je niet kunt modden op de ps3 :'( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) De .rpf bestanden kun je ook openen. Daarin vind je bestanden zonder extensie zoals in San Andreas ook was. Waarschijnlijk zitten in die bestanden de muziek, ook in OGG formaat. Hier is het laadmuziekje, die zou ik wel eens uitgepakt willen hebben. En hier is een bijgewerkte vertaling. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 2 januari 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Zitten de radiozenders er ook in?? Welke formaat zijn die?? Radiozenders zijn geen textures en zijn waarschijnlijk in .ogg formaat net als in GTA San Andreas Maar daar zal uiteindelijk net als voor GTA: SA ook een tool voor uitkomen Die is er al! Download format factory en je zet mp3 zo om naar ogg en andersom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.