Jump to content

OpenIV te downloaden


Flitskikker

Recommended Posts

Ik wist niet of dit al bekend was, maar OpenIV is nu te downloaden vanaf de website van het project.

OpenIV is een programma waarmee je bestanden van GTAIV kunt openen en bewerken.

Ik ben ook even bezig geweest, en je kunt nu mijn Nederlands vertaling hier downloaden en plaatsen in de OpenIV map.

oix7c.jpg

Veel plezier en aan iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! :Y

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Zitten de radiozenders er ook in?? Welke formaat zijn die??

Radiozenders zijn geen textures en zijn waarschijnlijk in .ogg formaat net als in GTA San Andreas ;)

Maar daar zal uiteindelijk net als voor GTA: SA ook een tool voor uitkomen ;)

Ok mooi dat word dan weer Gta 4 muziek op mijn PS3 luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vanmiddag ook al wat gespeeld met OpenIV, maar helaas kan je nog niet alle bestanden bewerken. Het is wel uitgebreider dan de versie SparkIV die ik nu heb, want daar kon je alleen textures mee bekijken (met OpenIV ook scripts). In ieder geval wordt er hard gewerkt in de modding community. :)

@ -Haakon-: Als het goed is, zijn de radiozenders opgeslagen als .rpf-bestanden, welke te vinden zijn in de map \pc\audio\Sfx.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vanmiddag ook al wat gespeeld met OpenIV, maar helaas kan je nog niet alle bestanden bewerken. Het is wel uitgebreider dan de versie SparkIV die ik nu heb, want daar kon je alleen textures mee bekijken (met OpenIV ook scripts). In ieder geval wordt er hard gewerkt in de modding community. :)

@ -Haakon-: Als het goed is, zijn de radiozenders opgeslagen als .rpf-bestanden, welke te vinden zijn in de map \pc\audio\Sfx.

Maar ik heb geen GTA IV voor de PC ;p

Dus zou jij of iemand anders deze evt. voor mij in een .rar bestand willen stoppen en uploaden?

Ik denk niet dat iemand dat wilt doen, want alleen nog maar de radio bestanden zijn 2,51 GB. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De .rpf bestanden kun je ook openen. Daarin vind je bestanden zonder extensie zoals in San Andreas ook was.

Waarschijnlijk zitten in die bestanden de muziek, ook in OGG formaat.

Hier is het laadmuziekje, die zou ik wel eens uitgepakt willen hebben. :)

En hier is een bijgewerkte vertaling.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Zitten de radiozenders er ook in?? Welke formaat zijn die??

Radiozenders zijn geen textures en zijn waarschijnlijk in .ogg formaat net als in GTA San Andreas ;)

Maar daar zal uiteindelijk net als voor GTA: SA ook een tool voor uitkomen ;)

Die is er al! Download format factory en je zet mp3 zo om naar ogg en andersom ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...