Jump to content

dringende vraag


pitbul

Recommended Posts

Er is niet echt een vaste vindplaats, maar ik denk dat je hem wel kan krijgen als je met een motor in een buurt rijdt.

je kan altijd nog cheaten :puh: maar als je dat niet wilt dan moet je dat maar proberen

Link to comment
Delen op andere websites

staat hij niet in de bikeshop in alderny?

Naar mijn weten niet.

Er is tot nu toe inderdaad geen vaste locatie, maar als het goed is werken de volgende drie methoden in ieder geval.

- Tijdens de missie Out of Commission zal aan het einde een Sanchez voor je klaar staan. Hier dien je op te springen en mee weg te rijden. Echter, als je de missie besluit te falen kun je de Sanchez wegnemen en voor eigen beschikking gebruiken.

- Met Exotic Exports zal je naar alle waarschijnlijkheid ook eens een Sanchez moeten ophalen. Ook hier kan je de Sanchez gewoon meenemen en kun je die voor eigen gebruik beschikbaar stellen.

Er zullen vast wel meer opties zijn naast bovenstaande en het cheaten, maar deze schieten me nu even te binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

staat hij niet in de bikeshop in alderny?

Nee, volgens mij zijn dit alleen NRG's en meer ''on-road bikes''. Volgens mij kun je Sanchez vinden bij dat grote huis in Alderney waar ook die Sultan RS achter staat. Ik heb geen idee hoe je een snapmap maakt, anders had ik dat graag voor je gedaan :7

paul007

::EDIT:: M'n eerste snapmap, sorry als die niet correct is.

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...