Jump to content

Crash.


Baze-project

Recommended Posts

post ff je specs en wat je in de minuut ervoor deed, dan is er een verklaring mogelijk. ook een mogelijke foutmelding is handig om te laten zien.

Processor: Intel® Core2 CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz

Memory: 4094MB RAM

Hard Drive: 104 GB

Video Card: NVIDIA GeForce 9600 GT 1GB

Monitor: SyncMaster T220/T220G,SyncMaster Magic T220/T220G(Digital)

Sound Card: Speakers (Realtek High Definition Audio)

Speakers/Headphones:

Keyboard: USB-hoofdhub

Mouse: USB-hoofdhub

Mouse Surface:

Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

Pacth geinstaleerd en doet nog steeds die crash ik kan hem half uurtje spelen ofzo en dan houd het op

Link to comment
Delen op andere websites

kwam er een foutmelding en wat deed je in het spel voordat hij crashte?

Nouja je speelt een missie, ineens is het zwart scherm en zegt ie altijd ! dat ik men pc moet restarten die rmn 10 fout geloof ik alleen nu zegt ie het ook echt van dat ie moet restarten ben het echt beu nu want als ik restart doet ie gewoon weer naar half uur! echt zwaar klote.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je al in de topic gekeken waar alle foutmeldingen instaan?

EDIT: ff gekeken, de RNM10 foutcode id een error die word gegeven als een file niet kan worden geopent of gelezen, je zult gta4 opnieuw moeten installeren als rebooten niet helpt.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zo'n probleem.

Spel crasht altijd na een tijd spelen, zonder foutmelding.

Het beeld bevriest (dus geen zwart scherm) en de muziek blijft gewoon doorgaan.

In Windows taakbeheer staat dat de GTAIV niet meer reageert, de ppocessoren lopen nog, maar het wisselbestand blijft op 1.47 Gb staan, dus ik denk niet dat het aan de videokaart ligt.

Heb al de rockstarpatch gedownload en de laatste drivers van videokaart geinstalleerd, maar niets helpt.

Iemand idee?

Specs: QuadCore AMD Phenom 2600 MHz + 2Gb Ram + Gigabyte 9500 GT DDR3 - 512 + Win Xp Pro Sp3 + originele/legale GTA4

Bewerkt: door WhaZaa_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA al "1000" keer opnieuw geinstalleerd

Jep ik ook en met mn specs kan k m makkelijk draaien, k draai crysis op zn hoogst erg goed.

Ik krijg memory overload error of beeld staat vast, ik wordt beetje erg lauw van deze ellende en k breng m maybe gewoon terug, of ze mogen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel een patch uitbrengen.

Ik heb echt alles al gedaan wat je maar kan bedenken, half internet afgezocht voor oplossingen geen 1 werkte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...