Jump to content

Verklaring van alle auto-namen

Baffie

Recommended Posts

FBI cheetah, kun je die niet gewoon als police cheetah doen

mr. whoopie, whoopie dat klinkt nog al vrolijk aangezien het een ijscowagen is (maar geen ijscos verkoopt :puh: )

faggio, piaggio was het echte merk

en wat is een bachelor????

oene

Bewerkt: door oeneboy
Delen op andere websites

Een Goblin is ook een soort groen wezen.

dat 'soort groen wezen' wat je laat zien is een kobold, oftewel een gedrongen, kwaadaardig trolachtig wezen.

Want was ook al weer een RC Goblin? Een soort vliegtuigje toch?

De RC Goblin is één van de twee helicoptertjes. Misschien heeft hij zijn naam gekregen omdat hij ook een gedrongen uiterlijk heeft

Oke Lantyz :blink: . Jij weet ook alles. Heb je een woordenboek opgegeten of zo? ;)

En oeneboy.

Vaak als je drugs verkoopt wat die Mr Whoppie ook verkoopt voel je vaak vrolijk. Dus Whoopie. Snappie?

Delen op andere websites

Ik denk niet dat de Mr. Whoopee daar naar genoemd is, al het idee dat Mr. ervoor staat heb ik meer de indruk dat hij op een één of andere manier naar iemand vernoemd is.

Dat Whoopee vrolijk klinkt is maar een mening, dat kan je van alle auto's of hun claxons wel zeggen. We proberen de féíten eruit te halen.

Ik denk dat het wel íéts te maken heeft met drugs aangezien je drugs verkoopt, maar ik denk toch dat R* de naam uit iets anders gehaald heeft, wát het is weet ik ook niet.

Delen op andere websites

De Mr Whoopee kwam in GTA III ook al voor, en daar had de wagen niets met drugs te maken. Ik denk gewoon dat ze een ultiem blije naam verzonnen hebben voor een ijscowagen.

Terugkomend op de Perenial: Als je niet overtuigd bent over het vorige idee, heb ik hier een andere verklaring. Een vertaling van 'Perenial' is 'eeuwigdurend'. De Perenial is een gezins- en vakantieauto. Omdat de wagen zo traag is duurt het een eeuwigheid voor je op je bestemming aangekomen bent?

[EDIT: Een andere vertaling is 'Het hele jaar durend'. Het is ook een stationwagen die voor een gezin het hele jaar geschikt is]

Delen op andere websites

En Bachelor is een gegijzelde geloof ik *pakt het woordenboek erbij*

nee, het is een vrijgezel..

bachelor = vrijgezel (zo staat het in de dikke van dale tenminste)

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Delen op andere websites

Bachelor.. Dat is toch ook een niveau na het HBO, toch? :o

Delen op andere websites

Bachelor.. Dat is toch ook een niveau na het HBO, toch? :o

klopt een soort master opleiding d8 ik

Delen op andere websites

Een Bachelor is het niveau van HBO na standaard drie jaar. Wie daarna nog een jaar voltooid is een Master. Dit is echter een nieuw stelsel, en bovendien betwijfel ik of dit in Amerika hetzelfde is.

Delen op andere websites

Cuban Jetmax is een boot met straal aandrijving, er zit vast een straal motor achter op de boot. Max natuurlijk maximum, dat lijkt me dat ze bedoelen heeeeeeel snel.

Ik heb Manana ook is opgezocht en dat betekend in het spaans Morgen en dat is een toverwoord, "morgen gebeurt het"

Bewerkt: door zerocooll
Delen op andere websites

morgen gebeurd hedt dat je verongelukt :lol: (manana) gelukkig heb ik in plaats van de manana een honda civi gezet :puh:

[EDIT door Lantyz: En wat is precies de toevoeging van deze post..? Ontopic svp.]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...