Baffie Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Nou, ik haal hem maar eens omhoog, ik heb er een paar taalfouten uitgehaald, verder heb ik voor de resterende voertuigen nog geen verklaring gevonden. Als iemand er nog één weet, moet je het maar even zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Mooi werk. Hier kan ik ook nog eens wat van leren. weet iemand waar je een politie heli kan vinden???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 pcj 600 geen idee waar pcj voor staat mss een merk maar dat 600 staat voor 600cc net zoals bij een kart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Infernus = 'Inferno' staat voor 'hels', 'duivels'. Wordt in het Nederlands gebruikt als 'Een inferno van vlammen' => 'Een helse vlammenzee'. Zie ook het Nederlandse 'Infernaal'. Deze auto zat al in GTAIII, en was toen afgeleid van een Lamborghini Diablo: Diablo > Duivels > Inferno > Infernus Manana = Geen vertaling of dergelijke Het betekent toch "kan morgen ook nog" oid? Misschien omdat deze auto zo traag is Bewerkt: 17 juli 2005 door DeRCT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.