Jump to content

Finale: R or D?


HA5H

Recommended Posts

Niet lezen als je de verhaallijn niet wilt weten ._.

Ik heb voor revenge gekozen, aangezien je anders respect van Kate verlies en Roman dood gaat (2 dingen verlies je dus, alhoewel is respect maar klein beetje, en ze wilt je niet zien voor een tijd?). En bij revenge gaat Kate dood, en Roman en Packie (broer van Kate) willen gewoon je vriend zijn, terwijl het eigelijk ook jou schuld is.

Je hebt toch nog 3 andere vriendinnen (waarvan sommige knapper zijn), dus Kate kan je wel missen, niet? :Y Overigens weet ik niet welke makkelijker is, had met Revenge niet echt moeite.[/font]

Bewerkt: door Ata
Link to comment
Delen op andere websites

Niet lezen als je de verhaallijn niet wilt weten ._.

Ik heb voor revenge gekozen, aangezien je anders respect van Kate verlies en Roman dood gaat (2 dingen verlies je dus, alhoewel is respect maar klein beetje, en ze wilt je niet zien voor een tijd?). En bij revenge gaat Kate dood, en Roman en Packie (broer van Kate) willen gewoon je vriend zijn, terwijl het eigelijk ook jou schuld is.

Je hebt toch nog 3 andere vriendinnen (waarvan sommige knapper zijn), dus Kate kan je wel missen, niet? :Y Overigens weet ik niet welke makkelijker is, had met Revenge niet echt moeite.[/font]

Over dat met Packie,

is hij je vriend dan niet meer?![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat met Packie,

is hij je vriend dan niet meer?!

Welke keuze je ook maakt, Packie blijft je vriend.

Om te zien wat de gevolgen zijn kan je hier even kijken. Aan de hand van de gegevens kan je je keuze bepalen. Zo hoef je niet langs een ieder te gaan om te zien wat diegene gekozen heeft. Overigens bestaan hier al meerdere topics over als je de zoekfunctie gebruikt.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Je kon beter in de topictitel zetten 'spoiler alert', dan hoeft niet iedereen die tags te gebruiken.

Toen ik het spel speelde, koos ik voor deal, maar dat was slechts om de spanning hoog te houden. Ik wist nog niet wat er gebeuren zou gaan maar ik wist heus wel dat als ik die deal zou aannemen, Dimitri me alsnog zou bedriegen, en daarom koos ik er juist voor. Toen werd Roman ineens vermoord in een voorspelbaar filmpje wat desalniettemin 1 van de beste van de game is. En uiteindelijk eindigde ik met m'n pistool bij Dimitri.

Als het me niet om de spanning zou gaan zou ik meteen naar Dimitri gestapt zijn, ik had toch geld genoeg, en ik wil m'n kans op wraak niet zomaar voorbij laten glippen. Maar volgens mij krijg je dan hetzelfde alleen dan met Jimmy ipv Dimitri en Kate gaat dood ipv Roman. Dat zou me allebei een stuk minder doen want Kate vond ik een kutwijf en Jimmy die kende ik net 3 missies of zo. Dimitri en Roman verliezen is erger en dus spannender.

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat met Packie,

is hij je vriend dan niet meer?!

Welke keuze je ook maakt, Packie blijft je vriend.

Om te zien wat de gevolgen zijn kan je hier even kijken. Aan de hand van de gegevens kan je je keuze bepalen. Zo hoef je niet langs een ieder te gaan om te zien wat diegene gekozen heeft. Overigens bestaan hier al meerdere topics over als je de zoekfunctie gebruikt.

I know, i know ^_^

Ik denk overigens dat ik voor Revenge ga, aangezien Kate dan alleen maar doodgaat en ik 250.000 krijg en voor de rest alles hetzelfde blijft, terwijl ik met veel meer mensen kan daten in de stad en zo Roman niet kwijtraak die ook handig kan zijn met zijn Taxi's ;)[/font]

als je voor die optie gaat dan hoef je ook niet newgame te starten om de trophie te unlocken "driving mister bellick" of je hebt die al indien ja dan maakt het geen zak uit welke optie je pakt. Ga maar eens bij je na hoevaak je roman opbelt voor taxi of dat je vaker gewoon snel z'n gele taxie aanschreeuwt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...