payat Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik had paar dagen geleden een nieuw paket gekocht moederbord, processor, videokaart + ram geheugen - AMD athlon 64 x2 core 5200+, 2.7MhZ - 2gig ram geheugen - 512 mb videokaart GTA sa ging zeer goed de laatste dagen op hoogste settings maar toen ik vandaag terug ff wou spelen ging het zeer traag, ik was verbaast want ik had net gisteren GTA IV gekocht en ging het instaleren maar zo zal het nooit werken ik heb ook wat problemen mijn hardeschijf het is al jaren oud en werkt niet goed meer(maakt tikkende geluiden) ik heb het al genoeg geformateerd dus ik denk niet dat dat de oplossing is zou het meschien van de harde schijf zijn ? help me a.u.b. ! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Het is raar dat je met hoge systeemspecificaties San Anjdreas niet op 'High' kan draaien. Kan San Andreas wel op 'Low' draaien? Probeer San Andreas eens te herinstalleren. Werkt dit niet, probeer dan het volgende: Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je 'Gta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. Heeft dit geen effect, download dan Radarsync, en kijk of er voor je PC nieuwe Drivers beschikbaar zijn. Zoja, installeer die dan. Werkt dit nog steeds niet, probeer dan dit eens uit[Windows Vista alleen]. Als dit allemaal niet helpt, dan denk ik dat het aan je Harde Schijf ligt. Succes. Bewerkt: 1 januari 2009 door MegaPilot Reageren
payat Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 hoe kan ik deze topic verwijderen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 hoe kan ik deze topic verwijderen?Niet! ... En zolang ik geen goede reden heb zal ik 'm ook niet verwijderen of sluiten. Alleen Megaleden, Moderators en Admins kunnen hun eigen topics sluiten.Iemand met een vergelijkbaar probleem kan dan altijd nog hier terecht en tot die tijd kan dit topic gewoon met rust gelaten worden. PS Het is dit topic en niet deze topic. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.