Jump to content

Jack Thompson haalt God erbij?


Apple-Mac

Recommended Posts

die gast is echt kansloos. Als hij werkelijk met de gta zou stoppen dan is take two binnen een half jaar failliet, gta is toch echt take two's paradepaardje.

Van die verhalen is niks waar, ik geloof niet eens dat hij aandelen kan kopen.

Hij heeft duidelijk niks van de kredietcrisis gehoord, dan is freddie mac en fannie may(of zoiets) zeker ook door de hand van god failliet gegaan en gaat meteen de hele economie plat, omdat r* gta blijft verkopen.

Ik zie gta niet echt als een geweldadig bedoelde game, maar meer een meningsuiting naar hoe het in amerika gaat.

Zie gta4, dat is helemaal in de ban van het terrorisme, zo is er ook makkelijk aan wapens te komen. Ik denk meer dat het een mening is naar hoe het in amerika gaat, die zijn namelijk ook helemaal van terrorisme gek geworden en in amerika kun je ook zonder moeite aan wapens kopen (wie bowling for columbine heeft gezien weet hoe makkelijk het is), dit is allemaal gestopt in het spel.

In ieder geval zo zie ik het

Link to comment
Delen op andere websites

die gast is echt kansloos. Als hij werkelijk met de gta zou stoppen dan is take two binnen een half jaar failliet, gta is toch echt take two's paradepaardje.

Van die verhalen is niks waar, ik geloof niet eens dat hij aandelen kan kopen.

Hij heeft duidelijk niks van de kredietcrisis gehoord, dan is freddie mac en fannie may(of zoiets) zeker ook door de hand van god failliet gegaan en gaat meteen de hele economie plat, omdat r* gta blijft verkopen.

Ik zie gta niet echt als een geweldadig bedoelde game, maar meer een meningsuiting naar hoe het in amerika gaat.

Zie gta4, dat is helemaal in de ban van het terrorisme, zo is er ook makkelijk aan wapens te komen. Ik denk meer dat het een mening is naar hoe het in amerika gaat, die zijn namelijk ook helemaal van terrorisme gek geworden en in amerika kun je ook zonder moeite aan wapens kopen (wie bowling for columbine heeft gezien weet hoe makkelijk het is), dit is allemaal gestopt in het spel.

In ieder geval zo zie ik het

idd, mee eens,

GTA is wel een 'geweldadig' spel, maar je maakt het zo geweldadig als je zelf wilt natuurlijk.

de een rijd liever op de weg wat rond, de ander heeft liever een politie leger achter zich aan xD

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt keurig een 18+ stickertje op die hoes geplakt hoor. En de winkels doen dan de regels gewoon aan hun laars lappen.

En ook al zou Jack de R* Baas van de troon stoten, dan gaat die gast gewoon onder een andere naam doen. Zou ik wel doen dan.

Jack Thompson is gewoon kansloos. Als ie geen geweld wil dan moet je GTA IV gewoon neit kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals een andere gast zij in deze topic maak een ped die er op lijkt dan zou ik hem met een ak-47 dood knallen en dan zijn doode lijk in de fik steken en dan met een rocket op hem schieten en dan hem aanrijden harde moord

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...