Jump to content

Stevie`s car theft


KoenKucharek

Recommended Posts

Dat is een tijd terug voor mij maar moet je dan niet naar hem toegaan en in de marker voor zijn huis/pand (wat volgens mij hier is) stappen?

Ik weet niet of je al het smsje hebt gehad? misschien heb eroverheen gekeken of weggedrukt, anders moet je even kijken in je lijst met messages.

Hier meer over Stevie's Car Theft

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de missie Smackdown én No. 1 al gedaan? Want deze twee missies zijn benodigd om de Car Thefts te kunnen doen.

Wanneer je die twee hebt gedaan zal Brucie je inlichten over Stevie, waarvan je de Comet hebt geleend in No.1, en vertellen dat Stevie iemand zoekt die auto's voor hem wilt 'ophalen' en naar z'n garage brengen (die tevens hier is). Daarna zal Stevie je een berichtje sturen met een voertuig in wat je moet stelen, de locatie, en een foto ervan (voor dit berichtje moet je mogelijk eerst zes ingame uren wachten, wat zo voorbij gaat als je gewoon eventjes saved). Daarna kan je dat voertuig ophalen en naar z'n garage brengen, waarna je een beloning krijgt, die afhankelijk is van de staat van het voertuig.

Dus als je de twee bovenstaande missies al gedaan hebt dan moet je even al je berichtjes overlopen en kijken of er geen bij zit van Stevie.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de missie Smackdown én No. 1 al gedaan? Want deze twee missies zijn benodigd om de Car Thefts te kunnen doen.

Wanneer je die twee hebt gedaan zal Brucie je inlichten over Stevie, waarvan je de Comet hebt geleend in No.1, en vertellen dat Stevie iemand zoekt die auto's voor hem wilt 'ophalen' en naar z'n garage brengen (die tevens hier is). Daarna zal Stevie je een berichtje sturen met een voertuig in wat je moet stelen, de locatie, en een foto ervan (voor dit berichtje moet je mogelijk eerst zes ingame uren wachten, wat zo voorbij gaat als je gewoon eventjes saved). Daarna kan je dat voertuig ophalen en naar z'n garage brengen, waarna je een beloning krijgt, die afhankelijk is van de staat van het voertuig.

Dus als je de twee bovenstaande missies al gedaan hebt dan moet je even al je berichtjes overlopen en kijken of er geen bij zit van Stevie.

ja maar zit er niet bij

ik weet het al ik had de email van french tom nog niet beantwoord...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...