Jorismartens Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Kwam ik iets tegen ! Hier is er een fotootje!: Wel een beetje onduidelijk beeld Het gaat niet om die Homie maar om de politieagenten... Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Waarschijnlijk zit je bij het LS police station interieur, maar dan de verkeerde hemel. En die homie liep toevallig binnen. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk zit je bij het LS police station interieur, maar dan de verkeerde hemel. En die homie liep toevallig binnen. Ik speel met N00bmode en ik wou screen doen maarwas poerongeluk eerst een homie! de polieties staan op een rij RAAR Bewerkt: 1 januari 2009 door Jorismartens Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 In het HIU worden net als in de gewone wereld willekeurig peds gespawned. Gewoon toeval, of je bent in de buurt van de plek waar normaal de politiegarage ligt. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 In het HIU worden net als in de gewone wereld willekeurig peds gespawned. Gewoon toeval, of je bent in de buurt van de plek waar normaal de politiegarage ligt. Maar toch, zoals Jorismartens zegt, die agenten staan in een rij. Dat heb ik anders nog nooit meegemaakt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Lijkt wel of het robots zijn die zijn gemaakt en gezamelijk dezelfde stappen nemen op een wenteltrap. Want ze lopen niet Recht Meer een beetje rond. Zo ongeveer. ((((o)))) Zo een wenteltrap af. Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Het kan zijn dat ze straks gaan rijden en vliegen naar 1 bende criminelen. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Nou ik denk dat het de plek is voor de track betting shop omdat ik daar kwam in de goede HIU zag ik ze allemaal rondlopen enne ik sta op het dak Bewerkt: 3 januari 2009 door Jorismartens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.