Jump to content

That Special Someone [Bevat spoilers!]


HA5H

Recommended Posts

Mensen!

Zal ik Darko wel of niet vermoorden?

Heel simpel, het maakt beiden niks uit geloof ik, maar zal ik hem wel of niet vermoorden?

Mijn gevoel zegt wel, omdat hij mij en mijn unit in de oorlog voor maar $1000 erin heeft geluisd.

Wat zeggen jullie?

Ik heb hem eerst bedreigd, daarna laten gaan.

Daarna in mijn auto gestapt met Roman, en de rest mag je zelf invullen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk gekozen hem te laten leven ^_^

Ik dacht vooral na om wat Roman zei: 'Je hebt al zoveel mensen vermoord, dit moet eens ophouden. (.....) vermoord hem dus niet!'

en toen dacht ik wel van, tsja waarom zou ik hem vermoorden?, hij zal tot zijn dood spijt hebben van zijn daad, en omdat hij smeekte om gedood te worden deed ik dat niet :tu:

Om hem harder te straffen ;)

Nja, kheb hem lang onder schot gehouden, en zodra je wegloopt zal hij wegrennen en heb je hem dus niet vermoord ;)

Maar dat vond ik niet leuk, dus ben ik hem over heel Francis International Airport achtervolgt (want ja zolang je in zijn Draw distance blijft zitten zal hij niet verdwijnen :puh:

En ik wilde hem nog even bang maken :schater:

En Alderney speel je uit na de Missie: Three leaves Clover, Waarin je een grote bank moet beroven [/font]

Edit: Spoilers stonden verkeerd.

lol [/font]

mja das waar [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen waarom deze missie zo onbelangrijk is? Het hele spel lang zoek je naar 'that special someone', en dan uiteindelijk denk je van 'Pff...dit is het... The Journey aan om de spanning nog wat te verhogen en daar gaan we dan, Roman.'

Dan kom je daar en hebben Niko en die junk een babbeltje, en dan rijd je weg, of je schiet hem neer, of je rijdt weg en laat Roman geloven dat je hem laat leven en rijdt hem dan nog omver als hij wegrent, en dat was het. That special someone. Het hele spel naar gezocht. De man die je zoveel ellende heeft bezorgt. Boem, dood/Nou doei. Nou. Wat een special someone.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liet hem ook gaan en overreed hem alsnog. Maar toen ik wegreed met mijn rokende auto knalde ik ergens tegen aan waardoor Roman (die bleef lekker zitten) ontplofte samen met de auto.

Toen de 2e keer wou ik hem eerst ff lekker aftuigen dus sloeg ik hem met een basketbal-bat maar hij was in één keer dood... Toen heb ik nog een paar pakjes kogels leeggeschoten op hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de game voor het eerst speelde moet ik zeggen, dat ik een ongewoon grote band voelde met Niko.

Op een of andere manier kreeg ik de pest aan Darko toen ik hem zag, en ik over hem hoorde vertellen in de loop van het verhaal.

Nu, ik heb hem altijd al vermoord. Ol vond dat, als iets was wat je moest doen in het spel, was het die lafaard omleggen :eten::D

De eerste maal spendeerde ik een klein fortuin aan ammo :puh:

Eerst wat leute maken met de baseballbat, en dan een kogeltje in z'n knie. Toen ie ver het loodje had gelegd, besloot ik om nog ff een shotgun erbij te halen, en hem af te maken met een nekschot.

Om zeker te zijn, liet ik nog enkele granaatjes ontploffen naast z'n hoofd, en dan nog een salvo van ongeveer 350 kogels uit een machinegeweer :puh:

Na een kleine check besloot ik om er nog enkele metertjes te verleggen door middel van mijn auto.

Kmoet zeggen, het gaf een creepy goed gevoel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )

Toen ik hem door zijn kop schoot.

Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen?

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...