-CA-SonnyX Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )Toen ik hem door zijn kop schoot. Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen? haha ligt eraan hoe laat Ik ga altijd maar tot ongeveer 10 uur Groeten SonnyX, Rover.
NickOwnage Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )Toen ik hem door zijn kop schoot. Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen? haha ligt eraan hoe laat Ik ga altijd maar tot ongeveer 10 uur Groeten SonnyX, Rover. Wie gaat er doordeweek nou tot 1 uur 's nachts COmputeren? Edit: We gaan iets te Off-topic. Bewerkt: 9 januari 2009 door NickOwnage
headhunterke Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )Toen ik hem door zijn kop schoot. Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen? haha ligt eraan hoe laat Ik ga altijd maar tot ongeveer 10 uur Groeten SonnyX, Rover. Wie gaat er doordeweek nou tot 1 uur 's nachts COmputeren? Edit: We gaan iets te Off-topic. Euhm gaste... mss wete jullie da ni, maar ier in Belgie is er geen school he voor hoge school studenten, wegens den blok
ikt Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Wheeee. Ik zou hem laten leven. Ik heb ook een keer Darko laten gaan, en dan vol met mijn Infernus tegen zijn kont gereden. Heb ik em tocg gekilled D:
njeg0d Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )Toen ik hem door zijn kop schoot. Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen? haha ligt eraan hoe laat Ik ga altijd maar tot ongeveer 10 uur Groeten SonnyX, Rover. Wie gaat er doordeweek nou tot 1 uur 's nachts COmputeren? Edit: We gaan iets te Off-topic. Dat jij om 9 uur al op bed moet..
JeGe Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )Toen ik hem door zijn kop schoot. Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen? haha ligt eraan hoe laat Ik ga altijd maar tot ongeveer 10 uur Groeten SonnyX, Rover. Wie gaat er doordeweek nou tot 1 uur 's nachts COmputeren? Edit: We gaan iets te Off-topic. Dat jij om 9 uur al op bed moet.. Dat zegt hij toch niet? EDIT: Ik denk dat hier beter een slotje op kan.. er word veel gespamt en hij heeft em toch al vermoord dusja. Bewerkt: 11 januari 2009 door JeGe
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb hem eerst ff geslagen, toen lag ie op de grond ( Nog niet dood voor de helft nog health )Toen ik hem door zijn kop schoot. Edit: Hoe zielig kun je zijn om 's Nachts te gaan PCen? haha ligt eraan hoe laat Ik ga altijd maar tot ongeveer 10 uur Groeten SonnyX, Rover. Wie gaat er doordeweek nou tot 1 uur 's nachts COmputeren? Edit: We gaan iets te Off-topic. Dat jij om 9 uur al op bed moet.. Laatste berichtje: Om half 10 om precies te zijn.
danny1994 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Als ik That Special Someone ga doen ga ik die ''Darko'' tot het laatste streepje aftuigen hem weg laten rennen en dan met een Sniper Rifle ''Darko'' neerschieten Bewerkt: 19 februari 2009 door danny1994
PimTerror Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Je komt hem als je hem in leven laat niet meer tegen als Random Character dus ik denk dat het geen invloed heeft op de verdere storyline...
Gta Bram Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb hem gekild. Hij heeft al Niko's vrienden vermoord, voor $1000, en volgens Roman stonk hij uit z'n bek, dus heb ik hem maar omgelegd. ( Het heeft verder toch geen invloed op de verhaallijn )
gtafreakkk Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 ik had hem een keer laten leven , maar toen pakte ik een truck en reed ik hem perongeluk over lol.(ik wou checken hoe het ging als die leefte) de andere keren: te veel typwerk:P
TZG Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Eerst slaan tot een balkje, vervolgens met een molotov tegen hem aan gooien... Mwhaaahaaa, wat ben ik toch wreed!
jvj Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Eerst slaan tot een balkje, vervolgens met een molotov tegen hem aan gooien... Mwhaaahaaa, wat ben ik toch wreed! lol ik doe zo'n dingen ook!
Hanneswasco Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Zelfde boodschap: gelieve geen topics meer te bumpen.
Recommended Posts