Jump to content

American Ninja.

Ken je de Amcerican Ninja?  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Poll over American Ninja.

• Jazeker!
      4
    • Een klein beetje.
      3
    • Nog nooit van gehoord!
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForum-leden,

Ik heb de afgelopen dagen een onderzoek uitgevoerd naar 3 mensen, om te kijken of ze iets weten van de American Ninja. Geen van drieeën kennen de actiefilm.

Daarom vraag ik aan jullie of jullie iets van de American Ninja weten, gehoord of gezien hebben. Er is natuurlijk ook een poll erbij toegevoegd. Ik hoop dat de poll (met slechts 3 keuzes) niet al teveel kritiek oplevert.

Er zijn 5 films van de American Ninja.

Er zijn 3 bekende Amerikaanse acteurs die meespelen in de 5 actiefilms: Steve James, Michaël Dudikoff en David Bradley.

Wil meer te weten komen over American Ninja, ga dan naar YouTube, want daar zijn veel filmpjes te zien, hierover.

Geef hier a.u.b. je mening in dit topic en/of breng je stem uit in de zichtbare poll over de American Ninja.

Groeten Torritor :cya:

PS: Hieronder zie je op een plaatje, Michaël Dudikoff (in de films heet hij: Joe Armstrong) en een Zwarte Ninja vechten, tegen elkaar.

AmericanNinja1.jpg

Geplaatst:
IMDB geeft deze film een onvoldoende, dus veel soeps zal het niet zijn.

Ik heb deze film gezien en ik vond hem wel leuk niet de beste maar wel waard om te kijken.

Geplaatst:
Het is waarschijnlijk zo'n overdreven actiefilm zonder verhaal met alleen maar fake elementen.

De meeste actiefilms hebben een verhaal, dus de American Ninja ook. ;)

Geplaatst:

Gestemd op : Nog nooit van gehoord!

Heb de topic door gelezen en ken zelfs de acteurs niet zo beroemd zijn ze nouw ook alweer niet en ik denk dat het gewoon aan de smaak van ieder ligt als hij/zij de film kent. Ik ken hem niet en aan het plaatje te zien lijkt het me ook best wel een oude film.

Geplaatst:
Gestemd op : Nog nooit van gehoord!

Heb de topic door gelezen en ken zelfs de acteurs niet zo beroemd zijn ze nouw ook alweer niet en ik denk dat het gewoon aan de smaak van ieder ligt als hij/zij de film kent. Ik ken hem niet en aan het plaatje te zien lijkt het me ook best wel een oude film.

Michaël Dudikoff en Steve James zijn zeker bekend, Sa-Bulldog.

Alleen, het laast opgenoemde acteur is in 1993 overleden aan kanker.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nog nooit van deze film gehoord. En als 1 van de acteurs al in 1993 is overleden zal het wel een ouwetje zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...