PrimeEvil Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Beste mensen, Misschien dat jullie mij kunnen helpen, ik krijg GTA 4 maar niet werkend... Ik heb een Intel Quad Q9450 2 gig ram 2x Ati Radeon HD4850 nieuwe windows installatie 8.12 drivers framework geinstalleerd c++ runtime geinstalleerd Ik krijg hem zoals het hoort gewoon geinstalleerd, het spel start gewoon op, maar na een paar minuten (nooit langer) in game hangt het beeld en geluid (klinkt echt afgrijselijk)... hiervoor moet ik ook rebooten en is alt+tabben naar taakbeheer onmogelijk. Ik heb echt alles geprobeerd wat ik zou kunnen proberen en ben ten einde raad... het duurt niet heel lang of ik steek hem symbolisch in de fik en zet het op youtube..... hier kan ik gewoon niet mee werken...... Gegroet, Jeroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Heb je al die patch voor GTA IV geinstalleerd? En ook de speciale ATI drivers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrimeEvil Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Heb je al die patch voor GTA IV geinstalleerd? En ook de speciale ATI drivers? Ja en Ja..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Heb je wel SP3(xp)/SP1(vista). Als je windows opnieuw hebt geinstalleerd staat die er vast nog niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrimeEvil Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 natuurlijk heb ik die, vantevoren vista gedownload met geintegreerde sp1 echt ik heb alles geinstalleerd wat ik moet installeren..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Vista gedownload? Sorry dan mogen wij je niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrimeEvil Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Vista gedownload?Sorry dan mogen wij je niet helpen wel als ik die download en installeer met mijn eigen orginele code dit doe ik om installatietijd te beperken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Um.. installatietijd te beperken? Ik geloof dat een CD in het laatje doen sneller is dan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrimeEvil Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Um.. installatietijd te beperken?Ik geloof dat een CD in het laatje doen sneller is dan downloaden. niet als ik een dvd met 100 mbit kan downloaden waardoor ik later geen sp1 meer hoef te installeren.... scheelt toch weer een half uur dacht ik.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Um.. installatietijd te beperken?Ik geloof dat een CD in het laatje doen sneller is dan downloaden. niet als ik een dvd met 100 mbit kan downloaden waardoor ik later geen sp1 meer hoef te installeren.... scheelt toch weer een half uur dacht ik.... dan heb jij een flinke maandelijkse last als jij met 100mb kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Um.. installatietijd te beperken?Ik geloof dat een CD in het laatje doen sneller is dan downloaden. niet als ik een dvd met 100 mbit kan downloaden waardoor ik later geen sp1 meer hoef te installeren.... scheelt toch weer een half uur dacht ik.... Zit jij aangesloten op de hoofdserver van de Universiteit in Groningen? Ik heb hier glasvezel 32mbit, ik download met zo'n 3,5 MB/s en dat is volgens mij toch ongeveer het snelste wat een normaal huishouden kan krijgen. Bewerkt: 2 januari 2009 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrimeEvil Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Bij ons in de regio is overal glasvezel en dus tot 120 mbit van upc beschikbaar voor alle huishoudens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Anyway, die download is vast wel mee gekloot door de uploader. Grote kans dat een bepaald belangrijk bestand mist voor GTA. Maar dat is ook het risico als je allie illegalie gaat uithangen. en ookal heb jij 120 mbit, als de host slechts 5 mbit heeft, heb jij ook maar 5 mbit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrimeEvil Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Anyway, die download is vast wel mee gekloot door de uploader. Grote kans dat een bepaald belangrijk bestand mist voor GTA. Maar dat is ook het risico als je allie illegalie gaat uithangen.en ookal heb jij 120 mbit, als de host slechts 5 mbit heeft, heb jij ook maar 5 mbit. ik zal hem installeren met m'n orginele cd, maar het zal niet uitmaken.... ik kan alles downloaden op mijn maximumsnelheid via usenet.... niks illegaals aan hoor... GTA 4 heb ik ook gewoon gekocht duss... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.