Jump to content

Mijn eerste Sig.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen hier dan mijn eerste signature.

Zelf vind ik hem wel oke maar aangezien het mijn eerste is ben ik nogal snel tevreden :D

Ik zou dus graag jullie mening willen horen en wellicht dat jullie tips kunnen geven hoe het beter kan de volgende keer.

_O_

langedraak1zk5.jpg

Bewerkt: door LangeDraak

Best goed voor je eerste Sig hoor, de kleuren passen wel bij elkaar. De lettertype past er gewoon erg goed bij, en om het nog beter te maken volg een paar tuts, begin met die tut van Visser23. En daarna met die tut van Xipe, voor nu een: 7.3/10

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Best goed voor je eerste Sig hoor, de kleuren passen wel bij elkaar. De lettertype past er gewoon erg goed bij, en om het nog beter te maken volg een paar tuts, begin met die tut van Visser23. En daarna met die tut van Xipe, voor nu een: 7.3/10

Ik raad je die van Visser23 niet aan omdat je met deze sig al boven dat gemiddelde bent. Dus doe die van xipe. Ik vind de tekst ook er juist niet bij passen als je het vuur verscherpt wordt het mooier.

Na wat aanwijzingen hier een aangepaste versie:

verbeterdesiglangedraakju9.jpg

En deze met randje:

verbeterdesigbewerkt2as8.jpg

En hier 1 in een hele andere stijl.

ldsigfantasyjx2.jpg

Graag hier weer rates en tips op :D

Bewerkt: door LangeDraak
Geplaatst:

Ik zou een border ( omlijning ) toevoegen, dat maakt het meer een geheel, draken zijn totaal niet mijn smaak dus ik zal mijn score maar voor me houden ;)

Geplaatst:

Probeer tutorials te volgen raad ik je aan.

Want nu heb je maar weinig gedaan als je render in een achtergrond geplakt. Misschien zou je wat meer variatie kunnen toepassen, en dat doe je dus via tutorials.

Ook zou ik eerder als border een 1 of 2px randje pakken als zo'n dikke felle omlijning.

Geplaatst:

Ik raad je die van Visser23 niet aan omdat je met deze sig al boven dat gemiddelde bent. Dus doe die van xipe.

Dit is ook een hele goede voor LD: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=82965 Of deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15005

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...