Jump to content

Gradient Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Iemand?

>>> Door .Levi.: Je topic bumpen is pas toegestaan nadat 1 dag is verstreken.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Vind de eerst mooi geworden , kleuren zijn ook mooi gedaan , de 2e vind ik ook mooi gedaan. ik probeerde ook die tutorial tot ik vast kwam te zitten haha sig was geflopt .

8/10 :tu:

Geplaatst:

Ik vind V2 best mooi geworden, maar misschien zou je de render wat meer naar rechts kunnen zetten, want nu zit daar zo'n grijs/zwart gedeelte, en dat is best jammer. De achtergrond is aan de linkerkant wel erg mooi gemaakt, moet ik zeggen. Alleen de tekst zou ik wel iets anders doen, iets kleiner en een ander , wat strakker, lettertype.

Verder redelijk geslaagd. Ik geef een 7 voor Versie 2 :)

Geplaatst:
Ik vind V2 best mooi geworden, maar misschien zou je de render wat meer naar rechts kunnen zetten, want nu zit daar zo'n grijs/zwart gedeelte, en dat is best jammer. De achtergrond is aan de linkerkant wel erg mooi gemaakt, moet ik zeggen. Alleen de tekst zou ik wel iets anders doen, iets kleiner en een ander , wat strakker, lettertype.

Verder redelijk geslaagd. Ik geef een 7 voor Versie 2 :)

Ik zou eens kijkenw at ik voor je kan doen ;)

Geplaatst:

De eerste vind ik super :tu: 9/10. Hoe maak je zoiets??

De tweede vind ik wat minder. Ik zie alleen maar een hoofd en voor de rest kan ik er niet echt wat uit opmaken. 5/10.

Geplaatst:
De eerste vind ik super :tu: 9/10. Hoe maak je zoiets??

De tweede vind ik wat minder. Ik zie alleen maar een hoofd en voor de rest kan ik er niet echt wat uit opmaken. 5/10.

Dat kun je doen door deze tutorial te volgen: >>>Klik<<<

Ik vind de eerste mooi gemaakt, goede kleur combinatie.

De tweede ook wel maar eigenlijk een beetje te eentonig.

Eerste: 8.5/10

Tweede: 6.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...