Jump to content

brian

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet wie het is

post-95509-1230898488_thumb.jpg

Bewerkt: door joostmiddelveen
Geplaatst:

kan zijn maar het kan brian zijn!

want ik heb v1 & v2 en daar is sweet gewoon het zelfde!

Geplaatst: (bewerkt)
kan zijn maar het kan brian zijn!

want ik heb v1 & v2 en daar is sweet gewoon het zelfde!

Nick bedoeld de beta Sweet, waarschijnlijk had Rockstar eerst geplant dat Sweet er zo uit moest zien. ;)

Bovendien was Brian de jongste van de groep, waarom is hij op die foto dan zo groot?

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Er zijn ontelbare theorieën over wie Brian nu echt is. Maar het feit blijft dat er in savehouses vaak foto's van willekeurige personen/objecten hangen. Die vrouw is trouwens een ped. Over haar is ook vaak gespeculeert dat ze Beverly Johnson is. Maar je kan het nooit zeker weten.

Geplaatst:
Er zijn ontelbare theorieën over wie Brian nu echt is. Maar het feit blijft dat er in savehouses vaak foto's van willekeurige personen/objecten hangen. Die vrouw is trouwens een ped. Over haar is ook vaak gespeculeert dat ze Beverly Johnson is. Maar je kan het nooit zeker weten.

Kijk bij "High Stakes, Low Rider" maar eens wie er naast Cesar in de auto zit (niet in de cutscene).

Geplaatst:

Het kan Cesar Vialpando (Schrijf ik het zo goed?) zijn omdat in de missie high stakes low rider de ped naast hem zit

Geplaatst:
:slotje: : De discussie over Brian is al in voldoende mate gevoerd, gebruik de zoekfunctie voor meer details.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...