GTAFreak007 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Hey, Ik wou net demo van L4D downloaden maar ik vind hem niet :s Is die van Live! verwijderd ?? Gratzz Reageren
Think Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 nee, dat gebeurd niet. Tenzij het een uitzondering. Kijk eens bij alfabet. En ja, als je hem echt niet vind, zal het wel verwijdert zijn zeker. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Aah Ik vind de game wel maar by demo's staat ie er niet by Jammer Gratzz Reageren
Dvt Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 nee, dat gebeurd niet. Tenzij het een uitzondering.Kijk eens bij alfabet. En ja, als je hem echt niet vind, zal het wel verwijdert zijn zeker. Dit is wel gebeurd. De demo van Left 4 Dead is net na de release verwijderd door Valve (geen specifieke reden). Hij is niet écht verwijderd, want als je hem ooit eens gedownload hebt, kun je hem nog steeds downloaden via deze link. Maar zoniet, moet je ff de PC versie downloaden. En anders weet ik het niet. Reageren
Ferre Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 De pc demo was ook maar tijdelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.