Jump to content

Waar vind ik een Infernus?


oritel

Recommended Posts

ik heb een probleem met gta 4 ik speelde de game 100% uit maar verloor de infernus die ik kreeg.nou men vraag is of ik die auto ook ergens anders kan vinde,via een cheat,of hij gewoon rondrijd om de zoveel tijd?DANK JE

>>> Door Lantyz: Topic verplaatst & titel aangepast<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vraagt iedereen dit

NEE DIT KAN NIET STELLETJE GTAFORUMERS

Nou het kan wel want als je gewoon de posts na de eerste post leest, zie je dat er meerdere manieren zijn en dat oritel zelfs al een nieuwe Infernus heeft gevonden...

bestthreadever5cw.gif

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

he dank je allemaal ik heb al op veel plaatesen gezocht die ze via youtube zijde ook cheats maar niets helpt alleen hem toevallig zien dnk ik DANK U ALLEN maar als je meer info hebt pls post maar :dans::dans::dans:

oh zeg noch iets ik kn iemand die wel wat pctaal kent en hij zecht dat in je save data ergens vermeld staat de code van de auto's die je op je parkings hebt als je die van de infurnus dan daar ergens toe voegt heb je hem daar maar de kleur is mshn wel ombekend

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt waar je de Infernus kan vinden. En niet om een mod, ook al heeft het met een Infernus in GTA IV te maken Als je alle missie's van Bernie voltooid, krijg je voor alles wat je voor hem hebt gedaan als cadeau een Infernus, een Oranje. Dit is volgens mij de enigste Oranje Infernus die in het spel voorkomt. Mischien heb je hier wat aan. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een van de laatste races gaat doen van Brucie (met o.a. banshee, comet, turismo) Zie je hem soms langsrijden als je naar de race toegaat. Sowieso sta je dan tussen de sportauto's, want die komen ineens abnormaal vaak voor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...