oritel Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 ik heb een probleem met gta 4 ik speelde de game 100% uit maar verloor de infernus die ik kreeg.nou men vraag is of ik die auto ook ergens anders kan vinde,via een cheat,of hij gewoon rondrijd om de zoveel tijd?DANK JE >>> Door Lantyz: Topic verplaatst & titel aangepast<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Je kan hem alleen maar via die missie vinden van Bernie, aangezien je die al hebt gehad kan die alleen nog maar rondrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Je kan hem alleen maar via die missie vinden van Bernie, aangezien je die al hebt gehad kan die alleen nog maar rondrijden. Ja en Stevie's Car Thefts, maar je hebt 100% dus dat kan idd ook niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 En door een race te starten van Brucie... Als je hem dan wilt pakken kan het niet want de auto zit op slot, maar dan knal je een kogel door het raam en dan is hij wel open want de race is dan voorbij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik had heel erg geluk , ik zag hem toevallig rijden in Star Junction en hem gepakt. Toen ik hem op mijn parkeerplek had gezet reed er weer 1 langs Dus nu heb ik er 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Tip: Ga rijden in een Sportwagen zoals een Banshee, Comet, Turismo. Want dan heb je meer kans dat je hem tegen komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Waarom vraagt iedereen dit NEE DIT KAN NIET STELLETJE GTAFORUMERS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Waarom vraagt iedereen dit NEE DIT KAN NIET STELLETJE GTAFORUMERS Nou het kan wel want als je gewoon de posts na de eerste post leest, zie je dat er meerdere manieren zijn en dat oritel zelfs al een nieuwe Infernus heeft gevonden... Bewerkt: 2 januari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oritel Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 he dank je allemaal ik heb al op veel plaatesen gezocht die ze via youtube zijde ook cheats maar niets helpt alleen hem toevallig zien dnk ik DANK U ALLEN maar als je meer info hebt pls post maar oh zeg noch iets ik kn iemand die wel wat pctaal kent en hij zecht dat in je save data ergens vermeld staat de code van de auto's die je op je parkings hebt als je die van de infurnus dan daar ergens toe voegt heb je hem daar maar de kleur is mshn wel ombekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 probeer deze mod http://mods.gta4mods.com/index.php?r=details&id=90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) probeer deze mod http://mods.gta4mods.com/index.php?r=details&id=90 Hij vraagt waar je de Infernus kan vinden. En niet om een mod, ook al heeft het met een Infernus in GTA IV te maken Als je alle missie's van Bernie voltooid, krijg je voor alles wat je voor hem hebt gedaan als cadeau een Infernus, een Oranje. Dit is volgens mij de enigste Oranje Infernus die in het spel voorkomt. Mischien heb je hier wat aan. Bewerkt: 6 januari 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Als je een van de laatste races gaat doen van Brucie (met o.a. banshee, comet, turismo) Zie je hem soms langsrijden als je naar de race toegaat. Sowieso sta je dan tussen de sportauto's, want die komen ineens abnormaal vaak voor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Had eerst de oranje infernus, wil ik hem gaan halen tegenover me huis in da middelste eiland is die auto weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.