Tomeken Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 hey ik zou wel bij jullie clan willen komen ik heb nu rank 7 maar bijna 8. ik ben vrij goed in TDM en alles met schieten heb bij TDM van de 150, 100 games gewonnen. en heb in totaal van de 360, 223 games gewonnen hoeveel leden heb je eigelijk?
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 hey ik zou wel bij jullie clan willen komenik heb nu rank 7 maar bijna 8. ik ben vrij goed in TDM en alles met schieten heb bij TDM van de 150, 100 games gewonnen. en heb in totaal van de 360, 223 games gewonnen hoeveel leden heb je eigelijk? Onze ledenlijst staan in de beginpost, ook staat daar het lijstje dat je even invullen moet, als we vinden dat we een mooi aantal leden hebben gaan we wat meer organiseren van bepaalde games.
Tomeken Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 hey ik zou wel bij jullie clan willen komenik heb nu rank 7 maar bijna 8. ik ben vrij goed in TDM en alles met schieten heb bij TDM van de 150, 100 games gewonnen. en heb in totaal van de 360, 223 games gewonnen hoeveel leden heb je eigelijk? Onze ledenlijst staan in de beginpost, ook staat daar het lijstje dat je even invullen moet, als we vinden dat we een mooi aantal leden hebben gaan we wat meer organiseren van bepaalde games. euh, hoe meldt ik me aan? en wat is een PB, ik weet namelijk niet zoveel van pc's
Traser Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 hey ik zou wel bij jullie clan willen komenik heb nu rank 7 maar bijna 8. ik ben vrij goed in TDM en alles met schieten heb bij TDM van de 150, 100 games gewonnen. en heb in totaal van de 360, 223 games gewonnen hoeveel leden heb je eigelijk? Onze ledenlijst staan in de beginpost, ook staat daar het lijstje dat je even invullen moet, als we vinden dat we een mooi aantal leden hebben gaan we wat meer organiseren van bepaalde games. euh, hoe meldt ik me aan? en wat is een PB, ik weet namelijk niet zoveel van pc's [b]Forumnaam:[/b] [b]PSN:[/b] [b]Xbox Gamertag:[/b] [b]Live ID:[/b] [b]GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld):[/b] [b]GTA IV online level:[/b] Vul dit even in. PB. Persoonlijk Bericht, Hiermee kun je een persoonlijk bericht sturen naar een ander lid.
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Forumnaam: NickOwnage PSN: x Xbox Gamertag: x Live ID: NickOwnage GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): GTA IV GTA IV online level: 1, Ik doe haast nooit Ranked. Edit: Maar mijn online level werk ik wel aan. Bewerkt: 18 januari 2009 door NickOwnage
GTA Haas Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Forumnaam: GTA Haas PSN: PSHaas Xbox Gamertag: KillahHaas Live ID: X GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): GTA IV (PS3) GTA IV online level: Op PS3 heb ik Online Level 3, op de Xbox360 heb ik Online Level 5. Maar ik speel niet meer zo vaak met de 360.
Dieko Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Forumnaam: GTA HaasPSN: PSHaas Xbox Gamertag: KillahHaas Live ID: X GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): GTA IV (PS3) GTA IV online level: Op PS3 heb ik Online Level 3, op de Xbox360 heb ik Online Level 5. Maar ik speel niet meer zo vaak met de 360. Jij zit toch in LibertyKillerZ
2fast{0} Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Forumnaam: GTA HaasPSN: PSHaas Xbox Gamertag: KillahHaas Live ID: X GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): GTA IV (PS3) GTA IV online level: Op PS3 heb ik Online Level 3, op de Xbox360 heb ik Online Level 5. Maar ik speel niet meer zo vaak met de 360. Jij zit toch in LibertyKillerZ Blijkbaar is hij weg. Beide heren welkom ik zal jullie in de lijst zetten. Bewerkt: 20 januari 2009 door 2fast{0}
GTA Haas Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ja, ik ben inderdaad weg bij LKZ. Knalluh!
Tomeken Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) hey ik zou wel bij jullie clan willen komenik heb nu rank 7 maar bijna 8. ik ben vrij goed in TDM en alles met schieten heb bij TDM van de 150, 100 games gewonnen. en heb in totaal van de 360, 223 games gewonnen hoeveel leden heb je eigelijk? Onze ledenlijst staan in de beginpost, ook staat daar het lijstje dat je even invullen moet, als we vinden dat we een mooi aantal leden hebben gaan we wat meer organiseren van bepaalde games. euh, hoe meldt ik me aan? en wat is een PB, ik weet namelijk niet zoveel van pc's [b]Forumnaam:[/b] [b]PSN:[/b] [b]Xbox Gamertag:[/b] [b]Live ID:[/b] [b]GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld):[/b] [b]GTA IV online level:[/b] Vul dit even in. PB. Persoonlijk Bericht, Hiermee kun je een persoonlijk bericht sturen naar een ander lid. Forumnaam: tomeken PSN: desmalle Xbox Gamertag: x Live ID: x GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): gta 4(ps3) GTA IV online level: rank 8 Bewerkt: 20 januari 2009 door Tomeken
2fast{0} Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 hey ik zou wel bij jullie clan willen komenik heb nu rank 7 maar bijna 8. ik ben vrij goed in TDM en alles met schieten heb bij TDM van de 150, 100 games gewonnen. en heb in totaal van de 360, 223 games gewonnen hoeveel leden heb je eigelijk? Onze ledenlijst staan in de beginpost, ook staat daar het lijstje dat je even invullen moet, als we vinden dat we een mooi aantal leden hebben gaan we wat meer organiseren van bepaalde games. euh, hoe meldt ik me aan? en wat is een PB, ik weet namelijk niet zoveel van pc's [b]Forumnaam:[/b] [b]PSN:[/b] [b]Xbox Gamertag:[/b] [b]Live ID:[/b] [b]GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld):[/b] [b]GTA IV online level:[/b] Vul dit even in. PB. Persoonlijk Bericht, Hiermee kun je een persoonlijk bericht sturen naar een ander lid. Forumnaam: tomeken PSN: desmalle Xbox Gamertag: x Live ID: x GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): gta 4(ps3) GTA IV online level: rank 8 Ook jij van harte welkom in het team
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Forumnaam: GTA HaasPSN: PSHaas Xbox Gamertag: KillahHaas Live ID: X GTA Versie(voor welke versie jij je aanmeld): GTA IV (PS3) GTA IV online level: Op PS3 heb ik Online Level 3, op de Xbox360 heb ik Online Level 5. Maar ik speel niet meer zo vaak met de 360. Jij zit toch in LibertyKillerZ Blijkbaar is hij weg. Beide heren welkom ik zal jullie in de lijst zetten. Bedankt. I'm happy to be in the clan.
GTA Haas Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Zullen we een game-avond organiseren voor de PS3?
2fast{0} Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Zullen we een game-avond organiseren voor de PS3? Voor wanneer zou je dit willen doen, beter om even het subforum in te komen hiervoor! Daarnaast krijgen alle leden van de clan binnenkort toegang tot het subforum, het wachtwoord hiervoor zal te vinden zijn in onze blog die op het randje van klaar staat! Aanmeldingen worden nog steeds doorgespit en aandachtig doorkeken!
NickyHendriks Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Zullen we een game-avond organiseren voor de PS3? Voor wanneer zou je dit willen doen, beter om even het subforum in te komen hiervoor! Daarnaast krijgen alle leden van de clan binnenkort toegang tot het subforum, het wachtwoord hiervoor zal te vinden zijn in onze blog die op het randje van klaar staat! Aanmeldingen worden nog steeds doorgespit en aandachtig doorkeken! Is dit wel slim eigenlijk? En er staan 3 personen fout in de tabel. Die stan bij SA ipv IV Bewerkt: 5 februari 2009 door zamg0d1
Recommended Posts